dinsdag 12 augustus 2008

Rose sampler vervolg...

Het gaat erg goed met de rose sampler. Er worden dagelijks heel wat steekjes geborduurd. Vandaag ben ik met deel VII begonnen. Ik vind het bijna jammer dat het einde in zicht komt. Dan moet ik net als alle andere borduursters wachten op de maandelijks upload.

I'm doing very well with the rose sampler. Each day I manage to make a few stitches. Today I've started with part VII. It's almost pitty that the end is near. Then I have to wait like all the other stitchers on the monthly upload.

De kleuren zijn in het echt veel warmer. De stof is ecru. De klosjes die je hier ziet heb ik een paar maanden geleden op een rommelmarkt gekocht. Ze waren nog als nieuw.

De colours are much warmer in real. De fabric is ecru. The lace bobbins I bought a few months ago on a cheap goods market. They are as new.

5 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Wat is dit prachtig zeg!!! Ben ook gek op deze kleur! Het is een heerlijk werkje dat borduren, maar er gaat ook ontzettend veel tijd inzitten en dus ook veel geduld! Maar als het dan af is, heb je wel een kunstwerkje!

Anoniem zei

O werkelijk prachtig!
mooie kleur hoor en wat een geduld!
ik heb nog steeds een borduurwerk liggen maar ik kan het niet opbrengen om het af te maken. Ik denk dat het niet echt mijn ding is. maar de jouwe is iig héél mooi

Twa zei

Ik ben zelf niet zo van het borduren, maar ik vind het wel heel erg mooi en zo knap gemaakt. Die van jou is ook heel erg mooi.

Anoniem zei

je gaat erg vlug,
ik wil het ook nog eens gaan maken. hoe is het eigenlijk afgelopen met de marquoir ancien?
had je nog iets leuks kunnem vinden als vervanging van die stijve mandjes?
groetjes lucie

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.