woensdag 25 maart 2009

Zoveel moois gevonden...

Alweer zoveel moois gevonden. Wat laat je als eerste zien. Vandaag dus een overload aan sites. Met dat druilerige weer geen straf om eens wat rond te kijken dacht ik zo. Kopje koffie of thee erbij. Heerlijk...


Maar, er was helemaal niets te zien. Ik was druk bezig met het opmaken van mijn bericht toen er iets tussen kwam. Snel opslaan als concept, dacht ik. Niet dus, vandaag wilde ik het bericht afmaken en het stond al gepubliceerd.


Nu dus snel die beloofde linkjes plaatsen. Er volgt een hele rij.

Gigi Online
Le Grenier de Zoe
Quilt Djoojs
Quaker Inspired
Danny Brod
Sylvias Bridal Sampler

De foto's zijn afkomstig van Dany Brod.

1 opmerking:

Marja Rijnsburger zei

Wat een leuke sites geef je weer aan ons door. Heerlijk om weer even doorheen te kijken en lezen.
groetjes en nog een fijn weekend.
Marja