zondag 5 april 2009

Nog weer een borduurwerkje...

Nog weer een borduurwerkje gevonden. Eigenlijk vier stuks. Ik raak een beetje uit balans op dit weblog. Binnenkort komt er weer meer over wonen, quilten en beren.

Here is a new freebie. There are another three to find on the link below. I don't like the wings, but that is personal. I think angels don't look this way. Soon I will show more about living, quilting and bears to get even.



Vind je het geen leuke? Zelf zou ik de vleugeltjes weglaten. Ik geloof niet dat de engelen er zo uit zien. Maar het patroon blijft leuk. De andere drie vind je hier.

2 opmerkingen:

Anita zei

Wat leuk dat je zoveel met borduren bezig bent.Ik heb het zelf ook vaak gedaan vooral merklappen.Maar op een of andere manier heb ik al jaren geen kruisteekje meer gezet alleen af en toe een sticherie.Maar wel weer leuk om te zien.Groetjes Anita.

Monique zei

Wonen, quilten en beren? Vind ik ook leuk om over te lezen hoor ;-)