zaterdag 24 juli 2010

Een bom...twee bommen...

Vandaag niet één maar twee bommen. Allebei van Lasting Treasure.

De eerste is een BOM van 2009 en heet Getting Pretty. Voor de liefhebber een leuk projectje deze zomer. De komende dagen zijn heerlijk koel. Dus genoeg energie om weer wat te doen.

De tweede BOM, Sophie's favorite things is van 2010 en loopt dus nog. Ik weet nog niet helemaal wat ik van deze moet vinden. Zelf wacht ik altijd even af wat voor patronen er komen. Maar... misschien dat sommigen van jullie het avontuur aandurven.

Helaas geen foto's want we gaan zo snel de deur uit. De Brocante Markt in Deventer bezoeken.

Iedereen een fijn weekend toegewenst!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor de links. Ik heb ze meteen even bekeken. Voorlopig heb ik geen tijd om aan een nieuw project te beginnen; maar kijken is altijd leuk! Goed weekend gewenst!
Groeten Jeanet