vrijdag 8 oktober 2010

Brrrr... wat koud...

Brrr... wat koud... Vanmorgen heb ik nog anderhalve tel in de tuin gezeten. Het zonnetje scheen, maar het ging niet van harte. Na een half uurtje maar snel naar binnen. En nu... heb ik het koud. Er ligt zelfs een warme kruik op m'n benen.

Vandaag kwam ik dit prachtige herfstquiltje Autumn Blessings tegen. Wil je iets kleins maken dan kun je ook één onderdeel quilten. Het leuke van deze patroondelen is dat ze ook erg geschikt zijn voor een stitchery. Ook hier kun je weer kiezen. Maak ik er een groot project van of dit keer een klein projectje. Ik zit aan dat laatste te denken....

5 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Ik heb hem net af (kijk maar op mijn blog) het is geen grote quilt hoor, ietsvan 60 x60 cm en erg leuk om te maken! Trouwens heeft Kaaren elke maand zo'n leuke First Friday Freeby, dus houdt
die site maar in de gaten, is vaak erg leuk!

Johanna Zweden zei

Willeke het kan niet zo koud zijn als hier!! snachts -5, en we horde vanmorgen dat er sneeuw onder weg is!! ik hoop het maar niet.
Wat een leuk quiltje.
Groetjes Joke en een fijne zondag

Monique zei

Wat een leuk voorbeeld weer Willeke. Is weer een uitdaging! ;o)

Hier 's avonds en 's nachts ook kouder, nu schijnt de zon behoorlijk en is het achter het glas goed warm.

Wens je graag een fijne week toe, met niet al te veel kruikenweer ;o)

Anoniem zei

Hoi, wat een leukerd weer. Ik heb voorlopig zoveel leuks liggen, maar even kijken kan geen kwaad...

Ingrid. zei

O , wat is dit leuk !
Fijne avond , groetjes van Ingrid. ( Die hier al erg lang niet is langs geweest... )