woensdag 3 november 2010

Dekentje of dishcloth...

Het beertje dat bij de pop op schoot ligt heeft een lief klein dekentje. Eigenlijk wel grappig om te vertellen hoe hij die heeft gekregen.


Het dekentje van de beer is namelijk eigenlijk een dishcloth. Niet verder vertellen hoor. En laat beer het vooral niet horen.

Ik had die bewuste dag zin om iets te breien. Het maakte eigenlijk niet uit wat. Toen ik bij Homespun Living dit dishcloth patroon zag ben ik meteen op zoek gegaan naar mijn breinaalden en garen. Ik had geen dik breikatoen in huis, maar breien is breien, toch.

Wat doe je vervolgens met zo'n klein lapje? Niet veel. Maar toen zag ik de beer een beetje alleen op een etagère zitten. Die kon wel een warm dekentje gebruiken. Sinds die tijd zijn ze onafscheidelijk.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk zeg, zeker met het verhaal erbij. Wat zal ie genieten van z'n warme dekentje...!
groeten Jeanet