maandag 30 juli 2012

Het haakvirus...

Het haakvirus is nog steeds niet uitgewerkt. En het schiet zo heerlijk op...


De kleine vierkantjes zijn veranderd in grote. In totaal zijn er nu 36 granny's gehaakt.


Vandaag worden er draadjes afgehecht. En ondertussen ga ik verzinnen of er nog meer granny's bijkomen.


Ik zit al te dromen van een nieuwe granny blanket. Maar dat moet nog even wachten. Eerst moeten deze granny squares nog in een lief dekentje veranderen.

 
Voorlopig hoef ik mij niet te vervelen... *U*...

17 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een prachtige kleurtjes heb je gebruikt, je granny deken wordt echt mooi!!

vee zei

heel tof dat je met enkele kleuren toch veel verschillende granny's hebt, ik vind ze ook echt verslaven, alleen haaaaaaat ik het instoppen van de draadjes en aan elkaar vastmaken
welke soort wol/katoen heb je gebruikt?

Ageeth Dorsman zei

Wat wordt dat een lief dekentje, en
wat heb je er al veel gehaakt! Dat is
nu echt zo'n beetje het enige, dat ik
niet zo goed kan (op handwerkgebied in
ieder geval): haken. Dus dit vind ik
super-knap!
Groetjes van Ageeth

Annelies zei

Wat ziet het er al leuk uit zeg !

Jeanny zei

Het ziet er heel mooi uit en vervelen zul je je echt niet doen, dat begrijp ik wel.
Lieve groet.

Marion zei

Mooi hoor ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes van Marion

Anny zei

Wat een lieve kleurtjes!

Marion B. zei

Echt heel erg leuke kleurtjes gebruik je.
Krijg er hierdoor zelf ook zin aan.

janita m zei

prachtig die kleur, en ja het is nog besmettelijk ook.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat een mooie combinaties.

Anoniem zei

Oohhhh!!! Wat een dropje gaat dit worden.. om helemaal van te genieten! Complimenten so far!!

Rennie zei

Echt een heel vrolijk geheel zo!

Willy zei

Mooi hoor! Wat ga je snel. Je hebt de borduurnaald dus even weggelegd ;)

Unknown zei

Wat een schitterende kleuren. Dit word wel een mooi dekentje.

Marion zei

Dat blijft toch altijd leuk hè die Granny's. Ik ben momenteel ook weer helemaal op de haaktour. Je hebt zo snel resultaat vind ik. Prachtig kleurenpallet!! Welke wolsoort heb je gebruikt? Ik ben heel erg benieuwd naar je eindresultaat. Even verstand op nul met de draadjes wegstoppen. Blijft altijd een hele klus!! Groetjes aan iedereen!

Dirkje Spreeuw zei

Verslavend hè, die granny's. Zo leuk dat ze weer helemaal 'hip' zijn. Mijn eerste granny-sprei is van heel veel jaren geleden, maar toen heten ze nog geen granny's (en toen was er nog geen Internet vol met inspiratie).
De kleurtjes die je gebruikt zijn zo leuk!

Marion zei

HAnnelein, hier ben ik weer. Ondertussen heb ik op Youtube een paar interessante dingen gezien, qua wegwerken al hakend van de draadjes. Je moet maar eens de naam Michael Sellick intypen(The crochet crowd), dan krijg je een heleboel gratis te bekijken haaklessen. Ik geef je hier een paar links door:

http://www.youtube.com/watch?v=VEgYATtmmpM&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=JYq7kfdgbKQ&feature=relmfu

En hier nog een heel leuk project, ik ben al begonnen, want had natuurlijk de perfecte kleurtjes liggen en erg leuk om te doen!!

http://www.youtube.com/watch?v=MBxgeNI-0HM&list=PLE15C28014E99E846&index=6&feature=plpp_video

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Succes verder, groeten Marion!