donderdag 30 augustus 2012

Kijk eens...

Is het geen snoepie?


Al een ideetje wat het is?
Nee?... nou kijk dan nog maar even verder...


Wordt het zo al iets duidelijker?


Een paar jaar geleden werd ik hier helemaal verliefd op. Het project stopte toen ik ontdekte dat ik met het vastzetten van het hoofdje in het koordje had genaaid...

Deze week heb ik al mijn bijna-af projectjes weer eens tevoorschijn gehaald. Dit tasje stond boven aan de lijst. Het probleem was eigenlijk zo verholpen en vandaag is dit lieve tasje dus eindelijk helemaal af...

Moet je de achterkant eens zien...


Leuk hè?...


'k Snap acheraf niet waarom ik dit al niet veel eerder heb gedaan!!!

21 opmerkingen:

Rosanne zei

aaaah wat een schatje! Goed dat je hem naar al die tijd toch nog even hebt afgemaakt!

Annelies zei

Heel erg leuk!

vee zei

allé jong, dat was bijna af en dan leg je het weg??
het is heel leuk

Ageeth Dorsman zei

Wat een lieverdje! Heeft ze nu een
klein visje in haar tasje? Ik vind
haar helemaal geweldig. Hoe kun je
zoiets nu niet afmaken; goed,dat je
het hebt gedaan!
Groetjes van Ageeth

Elza zei

Wat een schatje goed van je dat het nu af is.

Conny's-blog zei

Leuk grappig tasje en goed dat je weer even tijd voor hem hebt gemaakt, die je dan zo tegenop en klaar is die al...................gr.Conny

Tony zei

Hallo, het is inderdaad verschrikkelijk leuk, leuk dat ie af is . Groeten Tony

KijkDaarIs zei

ahhh..wat een droppie!!..;0)
ik zie al een klein meisje met dat tasje rond lopen..( nou ja bijna lopen dan hé..)...;0)
fijne dag

Jeanny zei

Dit is echt een snoepie!!!

Anoniem zei

Dit is een heel leuk tasje en ik heb ook kleinkinderen die daar dol op zijn.
Is dit patroon ergens te koop?

Vriendelijke groeten,
Lieve

Miny zei

Wat een schattig tasje.

Groeten Miny

Guusje, zei

Hij is zeker erg leuk. En ja zoietschebben we allemaal wel eens.

gerrie zei

Geweldig, wat een schatje,
nu inderdaad goed dat je het hebt afgemaakt,
groetjes Gerrie.

Martine zei

Soms is het wel goed iets weg te leggen en er na een tijdje met frisse blik naar kijken.
Het is een schattig tasje.

Marion zei

14citiangWeer zo'n mooi aanwinst. Goed dat je het afgemaakt hebt, het is echt een snoepje.

Gr. Marion

Annelein zei

@ Lieve,

Ik heb het japanse pakketje een paar jaar terug bij het Quiltkabinet gekocht. De kode is PA-49

Annelein zei

Typefoutje... moet zijn PA-499...

Dirkje Spreeuw zei

Wat een droppie. Grappig dat het zo lang is blijven liggen door zo'n snel te verhelpen euveltje. Hebben we volgens mij allemaal wel eens last van. Des te groter de voldoening nu die af is, of niet?
Groetjes,
Paula

Evelyne zei

Wat een snoepje!! Ik heb het konijntje nog liggen en nu ik het poesje zie ga ik er toch ook maar eens aan beginnen.
Super geslaagd.

Fijn weekend, Evelyne

Balsemien zei

Wat een lief tasje. Tja... soms blijven UFO's heel lang liggen en hoeft er nog maar een kleinigheid aan te gebeuren... En nu is ie af en kun je ervan genieten! Het staartje aan de achterkant is lief...

Jola zei

Piękny woreczek, wspaniały pomysł. Serdecznie pozdrawiam. Jola