vrijdag 9 november 2012

Een leuk lapje...

Misschien heb je na die leuke schoollap een beetje de kriebels gekregen.

Als je niet kunt wachten tot 1 december dan kun je alvast aan één van de volgende lapjes beginnen...


Deze is niet te groot en toch leuk. De letters met spaanse oogjes geeft het net wat meer charme.

Een link naar het gratis patroon vind je hier.


Deze is ook niet te groot. Een link  naar het gratis patroon vind je hier.

Een ander mooi schoollapje is deze van Minna Kröll uit Duitsland.


Ook in dit lapje ga je draden weven. Een link naar het gratis patroon vind je hier.

En heb je het komende jaar echt veel tijd dan is dit een ware uitdaging. De Grand Marquoir...


Erg leuk om te doen! Voor een link naar het gratis patroon klik even hier.

Bij het label met freebie is vast nog veel meer te vinden.

Fijne dag allemaal!!!

13 opmerkingen:

Annelies zei

Willeke wat doe je me aan !!! ( bedankt hoor ;-))

Supergoof zei

Zal ik wel of niet op de linkjes klikken????
Ze zijn zo GAAF, dankjewel!
;o)

Anoniem zei

De eerste heb ik al uit geprint en wil daar mee beginnen.
Nu nog even bedenken of het 1draad over 1draad wordt,of toch gewoon 2 draden.Het borduurgaren is een met verlopende tinten.
Bedankt voor je patronenlink.
groetjes,Truus uit Drenthe

Monica zei

Oh, oh, wat laat jij weer schitterende abc'tjes zien, het kleintje heb ik even geprint, wie weet in de komende avondjes...

Willy zei

O nu ga ik weer twijfelen, het zwart vind ik ook zo mooi ;)

Evelyne zei

O,o, ik moet honderd worden om alles wat ik leuk vind te borduren.
Ik print ze toch, ik ben positief ingesteld, dus het moet lukken.
Bedankt voor de leuke patroontjes.

Fijn weekend, Evelyne

Marianne zei

Die zwarte is wel erg mooi.....HELP !!
lieve groet, Marianne

Noor zei

Oei ook allemaal zo mooi.
Dank je vioor het delen ervan
Warme groet, Noor

Rosanne zei

Oh ze zijn zo mooi!
Bedankt voor de linkjes!
Groetjes Rosanne

Carol R zei

Beautiful stitching on a great blog!
I have signed up for Simone's SAL and can't wait. My fabric and threads are ready to start!

Guusje, zei

Wat laat je veel moois zien en wat wordt je eigen borduurwerk toch prachtig.

Ineke Original zei

Geweldig! Wat ben ik blij dat ik je hen "ontdekt"!

Made by Meet zei

Wat een prachtige borduurtjes allemaal, en wat lief dat je die linkjes erbij hebt gezet.
Fijn weekend, groetjes Meta