dinsdag 15 januari 2013

... op iets nieuws...

 We kunnen hier genieten van een echt winters landschap.

De sneeuw dwarrelt zachtjes naar beneden
alles bedekkend onder een witte deken.


Dat betekent het binnen warm en gezellig maken...

En natuurlijk een heerlijk bakje koffie... met...
een warme kruik... *Ü*...

Schuif je even aan???

Vanmorgen ben ik de dag begonnen met wat kruissteekjes te borduren van de SAL van Simone.



Weten jullie nog hoe ik niet kon wachten om te beginnen?
Lees anders nog maar eens hier.
En toch ben ik pas dit weekend begonnen met het borduren.

Want er was ook nog zo'n leuk breirolletje.



Elke dag kwam er een nieuw patroontje van Kristin Benecken.
Die werd met heel veel liefde en aandacht gebreid.

Dat kun je hier, hier, hier en hier lezen.

En nu ligt het rolletje geduldig te wachten.
Om net als haar grote zussen versierd te worden met mijn initialen...
én het jaartal waarin ze gemaakt is.

Maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Wordt het weer iets in kruissteek...
of misschien dit keer een engels geborduurd monogram?



En tot die tijd is ze in goed gezelschap van de andere rolletjes.
Die voelen zich reuzen bij het kleine breirolletje!!!

Maar wat wil je ook. Het één is met breikatoen nr 12 gebreid.
Het ander met DMC Cébélia nr 40.

De breipennen liggen voorlopig even opgeborgen op een veilig plekje...
maar er wordt al weer op iets nieuws gebroed.

15 opmerkingen:

Annelies zei

Veel plezier met de sampler !

marga zei

Wat ontzettend leuk om te zien. Al die rolletjes met die mooie rode initialen.
Groeten
Marga

Wilma Kuin zei

Wat leuk om te zien die breirolletjes bij elkaar,...
Zal ik dan ook maar??

Willy zei

Het blad raakt al behoorlijk vol.
Ik ben benieuwd hoe je haar gaat borduren. Fijne dag,

Hobbyrita zei

Heel mooi geworden allemaal Annelein! Je borduurwerkje is ook prachtig, ik ben er nog niet mee begonnen, maar print het wel elke keer af voor later, na mijn 2 huidige lopende SALs. Zo'n breirolletje wil ik toch ook nog wel eens maken....
Benieuwd naar je broedsel :)
Groetjes, rita.

Monica zei

Super mooi is dit geworden

Marion zei

Prachtig zijn de rolletjes. Een rolletje heb ik klaar op de initialen na ( daar wacht ik nog op) hihihihihi.

Ik ben benieuwd wat je nu weer van plan bent.

Groetjes van Marion

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat mooi, al die breirollen! Die initialen maken ze extra mooi.

Groetjes, Cisca

Ageeth Dorsman zei

Wat een dotje van een breirolletje,
zo bovenop die grote dikkerds!
Ik bedenk nu wel, dat ik die van mij
nog wel even moet afmaken...
Groetjes van Ageeth

Rennie zei

Prachtige rollen!

Evelyne zei

Wat een mooi plaatje zo met al die prachtige breirolletjes.
Mooi ook met die rode initialen!

lieve groetjes, Evelyne

Guusje, zei

Wat ben je met veel moois bezig en wat heb je al erg mooie breirollen.

Het lieve leven... zei

wat staat dat leuk zeg...die breirolletjes!! ik heb ook zitten genieten van jouw borduursal en die geweven rand...ik ga het ook eens proberen, leuk! Inspirerend blog heb je! Groetjes, Petra

Truus zei

Mooie kleur rood gebruik je bij de letterlap.
Leuk de hele stapel breirollen,-tjes.
Wat ga je nu maken?
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Als je het zo ziet liggen is het een heel bezit! Om trots op te zijn!