maandag 11 februari 2013

Een borduurwerkje af...

Alweer een borduurwerkje af.


De SAL JHA 1905 was erg leuk om aan te borduren.

De randjes zijn dit weekend doorgestopt.
Een heerlijk ontspannen werkje.

Het is niet helemaal volgens het originele ontwerp.
Omdat ik alleen rood gebruik vind ik het zo mooier...


Als je wilt weten hoe je dit moet doen kijk dan even hier (klik)
En als je nu mocht denken dat ik mij ga vervelen?

Er staat al weer wat wol op de pennen.
Dochterlief wil graag weer een paar gebreide sokken van mams.
Een beginnetje is al gemaakt...

20 opmerkingen:

@nke zei

Het ziet er weer geweldig uit. Wat hebben we toch een heerlijke hobby .

Quiltgroetjes *+*

Anny zei

Kijk, zo komt er nog eens wat af! Eerst het tasje van jeanny en nu dit kleine lapje.

Jeanny zei

Mooi toch zo'n lapje!!
Lieve groet

Anoniem zei

prachtig geworden, mooie kleur rood

josé zei

Geweldig lapje en tasje

Guusje, zei

Hij is mooi geworden, de rand is ook erg mooi alleen in het rood.

Elizabeth zei

Prachtig borduurwerk! Ik ben nog niet zover hoor... Gisteren wel een heleboel steekjes kunnen doen.
Je randje vind ik heel geslaagd..

Annelies zei

Ziet er mooi uit. Mooie rand ook !

Marion zei

Het patroon ligt op het stapeltje to-do. Nu ik het borduurwerk afzie en nog wel in mijn kleur, zou ik er zo aan beginnen.

Groetjes van Marion

Noor zei

wat een prachtige lap is dit ook weer.Telkens met een eigen invulling en dat maakt het zo bijzonder.
Warme groet, Noor

Hobbyrita zei

Wow Annelein en ik ben nog niet eens begonnen aan dit lapje! Jij zet er echt wel je tanden in. Ben benieuwd naar je sokken.
En naar het volgend borduurtje, want dat volgt er zeker ook nog wel :)
Groetjes, rita.

Marja Rijnsburger zei

Mooi geworden.
Groetjes,
Marja

Willy zei

Het is een prachtig lapje geworden. Leuk met de doorgestopte randjes. Ik heb het trouwens bij het tasje geprobeerd, maar met die stof kwam het niet mooi uit, het viel helemaal weg bij het borduurwerk. T.z.t bij dit lapje een herkansing. Groetjes,

Ageeth Dorsman zei

Wat een prachtig borduurwerkje is het
geworden! Heel veel plezier met het
sokken-breien!
Groetjes van Ageeth

Hetti zei

Mooi is het geworden Annelein en ik heb met interesse het blogje gelezen over de huswif. Dank je wel en groetjes, Hetti

Carol R zei

Beautiful finish - congratulations!

Carin zei

Wat is die mooi geworden !

Monica zei

Wat is dit toch een leuk patroontje, prachtig nu het af is. Ik heb het op mijn stapeltje liggen om binnenkort aan te beginnen

Ria zei

Wat is hij mooi geworden. Die van mij schiet ook al aardig op.

Beertje Zonn zei

Wat een prachtig borduurwerkje!
Groetjes,

Sonnja