maandag 3 juni 2013

SAL Elise...freebie...

Ik ben echt niet aan een nieuw borduurwerkje begonnen.
Mijn tijd is ook maar beperkt.

En het is veels te leuk om aan mijn Abécédaire
 1900 de Mariska te werken.

Ssssst....niet verder vertellen hoor....
maar ik heb mijn handen vol aan haar.

Kijk... hier (klik) vertelde ik jullie over Elise.


Elise is ook een schoonheid om te zien.
Er zijn prachtige kleuren gebruikt.

Tot het eind van deze maand is het patroon hier (klik)
 in zijn geheel als pdf te downloaden.

En hier kun je alle andere berichten over de SAL lezen.
Maar dan moet je er wel even voor gaan zitten.
Want haar blog werkt erg langzaam.

Daarom ben ik ook zo blij met dit
 tijdelijk gratis pdf patroon.
Een echte aanrader!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh,wat een mooie is dit!!! Ga het ook downloaden-bedankt voor de tip!!!
En ooit....
gezellige borduurdag
groetjes,Truus uit Drenthe

Marion zei

Deze sla ik over. Heb nog zoveel te doen en anders zie ik helemaal de bomen door het bos niet meer.

Lieve groetjes van Marion

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ik heb het al gedownload. Hij is heel mooi, maar staat voorlopig nog in de wacht. Soms komt er teveel moois op je pad. Maar je kunt het maar vast hebben. Bedankt voor de tip.
Groeten, Joke

Baukje zei

Dit patroon is prachtig! De kleuren vind ik zo mooi! Ik heb hem gedownload. Hij komt ook in de wacht, ik heb ook nog heel veel te liggen, maar ik doe hem mooi bij mijn verzameling merklap patronen.

Bedankt voor de link.

Groetjes Baukje