woensdag 18 september 2013

Over kippetjes en meer...

Herinneren jullie je nog mijn bezoekje aan
 het Atelier Steekjes & Kruisjes in Huizen?
 
Had ik toen (klik) twee leuke kleine boekjes gekocht...
kijk eens... nu zijn het er drie!!!

 
Het boek met de kippetjes was bij
het atelier niet meer te krijgen.
 
Ina bood spontaan aan om voor mij in Frankrijk
te kijken naar het boek met de kippetjes.
 
En laat ze er daar nou één gevonden hebben?!!
 
 
Een paar weken terug kwam ze hem brengen.
Al vroeg in de morgen hadden wij afgesproken.
 
De kennismaking duurde veels te kort.
Want Ina moest nog door naar Atelier Bep
voor een cursus beren maken.
 
Maar hopelijk kunnen we het
nog een keertje overdoen.
 
Dat is nu zo leuk aan het bloggen.
Je ontmoet zoveel lieve mensen.
 
Ina, reuze bedankt!!!

 
Over beren gesproken....
deze beer wilde ook wel weer eens op de foto.
 
Dat borduren vindt ze allemaal prima zolang
ze af en toe maar wat aandacht krijgt.
 
Dus... mocht ze vandaag poseren.
Ook maar even een close-upje van haar snuitje.
Heerlijk lief, beetje eigenwijs en heel vertederend.
 
 
Jullie denken natuurlijk,
na het lezen van het vorige berichtje,
dat ik al helemaal in het Marker handwerken zit.
 
Maar dat hebben jullie mooi mis.
 
Ik heb gisteren 14-draads linnen gekocht,
maar neig er toch naar om op 16-draads te gaan werken.
 
 
Helemaal niet erg.
 
Ondertussen is er weer een beginnentje
 gemaakt met het laatste grote alfabet
 van mijn Mariska.

10 opmerkingen:

marga zei

he wat heerlijk om naar al dat moois te kijken.
Groeten
Marga

Marguerite zei

Heerlijk al dat borduurwerk.
Ik heb ook al een paar van die leuke borduurboekjes. Ben er wel achter dat je voor mooie borduurbladen, -boeken in Frankrijk moet zijn.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wat fijn dat je het kippenboekje nu ook hebt.
En nog niet begonnen aan de Marker huiswerk? Toen ik het zag,ben ik gelijk begonnen hoor....met uitprinten.(lol)Eerst de visite dit weekend en nu nog de Camille.Zal binnenkort een foto maken en aan je sturen van hoever ik nu ben.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Jeanet zei

Wat een super lief beertje is het toch en je borduurwerk zuchttt....

Groetjes Jeanet

Hobbyrita zei

Oh, wat goed dat je het derde boekje nu ook hebt! Ze zien er leuk uit! Je zal er binnenkort wel eens iets uit maken zeker???
Je beertje is superschattig, ben er helemaal weg van, maar ik verzamel beertjes :) dus is dat niet abnormaal zeker?? Je letterlap wordt alweer ongelooflijk mooi!
Grtjes, rita.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een lief beertje zit er op Mariska. En zo te zien ben je al heel ver met de Mariska.
Groeten, Joke

Tania zei

Wat een leuk boek! Je handwerk ziet er ook mooi uit en wat een lief beertje...

Willy zei

Jij zit voorlopig goed met drie van die leuke boekjes binnen handbereik. Je rode borduurwerk blijft ook prachtig, maar het leuke beertje trekt wel heel erg de aandacht.

Anoniem zei

Lovely books and your embroidery is beautiful.

Ina Hummel zei

Is het al weer zo lang geleden....moeten maar gauw eens afspreken! Liefs, Ina