vrijdag 4 september 2015

Kriebels in mijn buik...

Vanmorgen werd ik wakker
 met kriebels in mijn buik.
 
Nog twee uurtjes en ik stap in de auto
op weg naar Eibergen.
 
Met allemaal spulletjes bij mij voor
 

Zoals deze drie Markerlappen.
 
De lap met de lieve oude kleurtjes is
 zover dat ik met de afwerking
 van de zoom kan beginnen.
 
 
Aan de lap helemaal rechts is nog genoeg te doen.
Maar misschien dat ik nog wat steekjes
 aan de open rand kan doen.
 
Die moet minstens net zo mooi worden als
de rand die je bij het werkje links ziet.
 
Geen idee of ik tijd heb om wat steekjes te maken
of dat het zo gezellig druk wordt dat
er helemaal geen tijd is.
 
 
Dit haakwerk gaat natuurlijk ook mee.
Het is een paar randen groter gegroeid.
 
En natuurlijk het jurkje (klik).
 
Zo meteen alles nog één keer checken.
En dan ben ik er helemaal klaar voor.


8 opmerkingen:

Petra zei

Wat een heerlijke kriebels hé. Blijft altijd leuk zo`n open dag! Heel veel plezier en geniet ervan!

Groet, Petra

Truus zei

Dat gaat helemaal goed komen en ik denk dat straks de kriebels over zijn zo gauw er iemand bij je komt om vragen te stellen.
Heel veel plezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

Annemieke zei

Hey Annelein,
Met veel plezier heb ik een aantal posts terug gelezen. Zoveel mooie dingen te zien. Ik had vandaag wel even op die open dag willen wezen, wist niet dat het er was. Ik was je even kwijt geweest. Dank je dat je langs kwam ;)Ik heb nog steeds een trots en blij gevoel als ik naar mijn breirol van jouw weblog kijk.
Groetjes
Annemieke

Ageeth Dorsman zei

Inmiddels weet je, of je steekjes hebt kunnen doen of niet, maar ik hoop, dat het erg druk en erg gezellig was! Wat maak je toch een beeldschone dingen, zowel je borduurwerkjes als je haak-deken.
Groetjes van Ageeth

Jeanet zei

Het zal een super leuke open dag geweest zijn , met zulke mooie spulletjes moet dan geen
probleem geven .Ziet er prachtig uit allemaal .

Groetjes Jeanet

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

En? Leuke dag gehad? Ja zeker!!
:-)

Hobbyrita zei

Ja, voor zoiets zou ik ook kriebels hebben, altijd leuk om te doen maar ook spannend. Je neemt weer hele mooie werkjes mee en je haakdeken wordt al aardig groot. Je jurkje zal vast heel veel succes hebben.
Grtjes, rita.

Annelein zei

Die kriebels waren voorbij zodra ik het leuke atelier van Joke binnen liep.
Heerlijk genoten!!!