donderdag 29 oktober 2015

Heerlijk warm...

Hij is af!!!
Mijn heerlijk warme omslagdoek.
 
Vorige week mee begonnen (klik).

 
Bijna elke dag werden er wel
een paar toeren gehaakt.
 
Met naald nummer 6 heb
 je dan al snel resultaat.
 
 
Hij valt nog wat stug
maar dat ga ik morgen verhelpen.
 
Wat heb ik er al een plezier van.

 
's Morgens vroeg kruip ik in een luie stoel
en is het een heerlijk warm dekentje.
 
Vanmorgen zelfs zo lekker dat ik weer
in slaap ben gedommeld...*Ü*...
 
 
Deze bolletjesrand was eerst
helemaal niet de bedoeling.
 
Maar past heel goed bij de doek.


Er was nog genoeg wol over
 om de bovenkant met een
 eenvoudige vastenrand
 te versieren.
 
Ik zit er deze winter heerlijk
 warmpjes bij...*Ü*.

11 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

very nice! looks warm too

Joke zei

Wat een lekker warm "dekentje".

Elizabeth zei

Prachtig! En ja..., die bolletjesrand geeft hem net iets extra´s en vind ik er heel mooi bij!

marga zei

Hij is echt heel mooi geworden en zo snel. De bolletjes rand maakt hem helemaal af.
Groeten
Marga

Saskia zei

Heel mooi! Welke wol heb je hiervoor gebruikt en waar is het patroon te verkrijgen?

groejes,

Saskia

Annelies zei

Ziet er heerlijk uit !

Supergoof zei

hij is *G*E*W*E*L*D*I*G*!!
:o)

Haak en Pen zei

Wat is die gaaf geworden, echt geweldig, om zo aan te beginnen!

inahummel zei

Ooooh wat is ze mooi en de bolletjes rand maakt het helemaal af. Fijn weekend, groetjes Ina

Hobbyrita zei

Prachtige doek en de bolletjes passen er perfect bij! Je ziet dat hij lekker warm is en na een wolbadje zal hij zeker en vast minder stug zijn en heerlijk aanvoelen. Jij zit er knusjes bij deze winter ;-)
Grtjes, rita.

Het lieve leven... zei

zó leuk die bolletjesrand..hij lijkt mij heerlijk comfortabel!