donderdag 8 oktober 2015

Waslapje en breirolletjes...

Het bezoekje aan de
 kapper was heerlijk.
 
Alleen aan het kleine herfsterige
haakwerkje kwam ik niet toe.
 
Wel is er gisteravond nog een
klein beginnetje gemaakt.
  
Als het af is zal ik het je laten zien.
 
 
Vandaag ben ik al vroeg wakker.
 
Nu ben ik vaak vroeg wakker,
 maar het was nog
vroeger dan normaal.
 
De klok gaf 2.45 uur aan.
 
 
Ik heb het nog een half
 uurtje vol gehouden en ben
 toen mijn bedje uitgegaan.
 
Hoe dat dit keer komt???
 
Er staat weer een leuk tripje
 richting Jookies op het programma.
 
 
Mijn koffertje en manden
 staan gepakt met allerlei
 brei- en haakwerkjes.
 
Want ik mag kort wat gaan vertellen
 over  de brei- en haakcursus.
 
 
En natuurlijk ook wat van de
meegebrachte werkjes laten zien.

Daarna gaan we samen
 een waslapje breien.
 
Het is het patroon van het
 blauwe lapje op de foto's.
 
 
Jij kunt je waslap breien
 in één van deze kleuren.
 
Vind je het leuk om mee te doen?
Dan kun je je hier nog opgeven.
 
Niet vergeten je eigen breinaalden
nr 3 en 3,5 meenemen.
 
 
Joke heeft mij ook gevraagd
 om wat van het Marker
Handwerken mee te nemen.
 
Dat doe ik natuurlijk graag.
 
 
Straks nog één keer kijken of
ik toch écht alles bij mij heb.
 
'k Heb er reuze zin in!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me voorstellen dat je vroeg wakker wordt van zoiets opwindends. Wat een mooie dingen ga je laten zien en wat een leuk idee een washandje breien. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes Wilma

Joke zei

Heb er ook zin in!

Monica zei

Wat ziet dat er geweldig mooi uit, het zal vast super gezellig worden!, groetjes

Supergoof zei

Heel veel plezier vandaag, het wordt een topmiddag!
xx

Crafts 'n' Skills zei

Niets prettiger dan werken met je zelfgemaakte was- of schoonmaakdoekjes!

Fijne dag!

Annelies zei

Veel succes !!

Wilma Kuin zei

Gezellig!! Wat een leuke waslap....

Evelyne zei

O jee wat zou ik hier graag bij zijn, maar ik ben pas zondag weer in Nederland.
Hopelijk komt er nog zo'n dag!
Heel veel plezier, maar dat zal best lukken!
groetjes, Evelyne

Marjan zei

Heel begrijpelijk dat je vroeg wakker wordt als je zoiets leuks te doen hebt, maar 2.45 uur is wel héél vroeg hoor.....maar toch: Heerlijk hé om als een kind zo blij te zijn met zo'n mooi vooruitzicht :-)
Wat leuk zo'n dag waarin je anderen mag laten delen in je handwerkenthousiasme en dat je ze nog wat mag leren ook! De foto's zien er top uit, ik weet zeker dat er heel wat dames heel blij gaan worden en ben nu al benieuwd naar je verslag er over.
Groetjes weer

Truus zei

Och arm al zo vroeg wakker?? Niet met slaapoogjes voor de dames gestaan?
Jammer dat het te ver is voor mij-was er graag bij geweest om al dat moois in het echt te zien.
Hoop gauw op een verslag van je dag.
Slaap lekker!!!
groetjes,Truus uit Drenthe

Hobbyrita zei

Begrijpelijk dat je vroeg wakker bent als je zo'n vooruitzichten hebt. Je hebt weer allemaal leuke handwerkjes mee om te tonen, zelfs de markerlapjes, super!
Grtjes, rita.