vrijdag 20 mei 2016

Stoplap cursus...

Vanmorgen is er weer gewerkt
aan mijn geheim projekt.
 
 Het is niet een eigen ontwerp hoor.
 
Joke van Jookies (klik) heeft een
 paar prachtige oude stoplappen.
 
 
Eén van die stoplappen
 wordt door mij nageborduurd
zodat wij op de "Open Dagen"
 een cursusvoorbeeld kunnen laten zien.
 
Hoe dat zo kwam???
 
Op 5 maart was er bij haar
een stoplapdag waar een
gezellige groep meiden
zat te werken aan een klein stoplapje.
 
Ze waren zo enthousiast dat ze
vroegen of er niet een hele cursus
van kon komen.
 
 
Nou, dat was bij ons
niet tegen dovemansoren gezegd.
 
Vanmiddag neem ik het
lapje mee naar de cursus
Marker Handwerk.

7 opmerkingen:

Annelies zei

Wat jammer dat ik niet dichterbij woon. Prachtig !

Annelein zei

Vind het ook echt iets voor jou Annelies.... En het gevoel herken ik... denk ik ook elke keer als ik jou "lapjes" zie...*Ü*...

Wilma Kuin zei

Wat ben je ook knap met borduren,..
Is er iets wat je niet kunt?
;O)

Joke zei

Mooi!!!

Conny's-blog zei

Prachtig je stopwerk, knap dat je het zo mooi kunt hoor.............liefs.Conny

Hobbyrita zei

Prachtig zijn die stoplappen, dat zou ik ook nog wel eens in cursus willen volgen, helaas wonen jullie wat ver weg.
Grtjes, rita.

Ageeth Dorsman zei

Beeldschoon, zo'n stoplapje! Dat wordt genieten voor de cursisten.
Groetjes van Ageeth.