woensdag 1 juni 2016

AWS - blok 4 deel 3

Tada...
blok vier van de Antique Wedding Sampler...
helemaal af.
 
 
Al weer een kleine twee weken geleden
 werden de laatste steekjes aan dit blok gezet.
 
 
Dit sterretje met de lieve bloemknopjes op de hoeken
vormen al een lief blokje op zich.
 
Het verhaaltje dat erbij hoort kun je hier (klik) lezen.
 
 
De blaadjes (klik) waren al
een poosje daarvoor geappliceerd.

Maar ook hier (klik) vind je nog een verhaaltje...
want dit blokje is ook al op de boot geweest...*Ü*...
 
Appliceren,
mijn eerste stapjes op dit gebied.
 
Wat vond ik het eng.
Maar wat is het leuk!!!
 
 
Nu het blok klaar is kan ik bijna niet
geloven dat het door mij is gemaakt.
 
Dat had ik een half jaar geleden nooit gedacht!
 
 
Het volgende blokje is al weer in de maak.
Weer met blaadjes.

 
Af en toe leg ik de blokken gezellig bij elkaar
om al een beetje te ontdekking welke
sashing erbij gaat komen...
 
 
De Antique Wedding Sampler...
...nieuwe uitdagingen aangaan...
....nieuwe vaardigheden ontdekken...
...problemen oplossen...
...doorzetten als het even tegenzit...
...blij met elke overwinnng...
...genieten van het resultaat...
 
Eigenlijk een beetje
 zoals het huwelijk zelf...*Ü*...

6 opmerkingen:

Truus zei

Wat wordt je AWS mooi met deze kleuren! Weet je al welke sashing het wordt?
Zucht.. . ben gewoon een beetje jaloers dat je al zover bent met deze quilt - ben nog steeds bij het eerste blok blijven hangen. Zal het gaan klaar leggen dan begin ik er vast wel weer mee.
Heel veel succes en plezier!
Zonnige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Dit blok heb je echt supermooi gemaakt! En wat een prachtige vergelijking tussen het echte huwelijk en deze wedding-sampler; mooi verwoord.
Groetjes van Ageeth.

Annelein zei

@ Truus,
Wat mij erg helpt is de maandelijkse bee. Deze maand zelfs twee. Er zit geen druk achter maar ik wil toch elke keer wel wat meenemen om aan te werken... en thuis wordt het dan "vanzelf" afgemaakt...

& Ageeth,
...*Ü*....

Floor zei

Het huwelijk tussen jou en de antieke Wedding sampler gaat heel goed!
Je blokken zijn schitterend! Mooie zacht kleuren gebruik je.
Ben benieuwd wat voor sashings er tussen komen.

Annelies zei

Ook weer zo'n mooi blok !

Annelein zei

@ Floor,
Ik ben zelf ook benieuwd naar de sashing... gelukkig heb ik nog even de tijd...*Ü*...

@ Annelies,
Dank je... jou huisjesquilt wordt ook een plaatje...