zondag 25 december 2016

Fijne dag allemaal...

Vanochtend ben ik wat in
mijn pyama aan het rondhangen.
 
Lekker een beetje luieren.
 
Nog de laatste afwerking
van de wantjes van Nora Lynn.
 
Dan kunnen die vanmiddag
met de kleine meid mee naar huis.
 
Want vanmiddag komen de meiden,
met man en kind, en vriend.
 

We gaan spelletjes doen.
 Kezen en Phase 10.
 
Tussendoor zal Nora
ook wel wat aandacht willen...
 
... en dat vindt deze oma
helemaal niet erg... *Ü*...
 
 
Dit quiltje ligt al weer zeker
 twee maanden onaangeroerd.
 
Veel te lang!!!
 
En wat nog erger...bloos...
Ik heb er nog niet eens over geblogd.
 
Ik ben er aan begonnen,
de dag voordat Nora Lynn is geboren.
 
Als afleiding...*Ü*...
 
 
Of misschien toch eens een beginnetje
 met dit projektje maken???
 
Het bleef telkens maar liggen
omdat ik niet goed wist
wat ik erop zou gaan borduren.
 
Maar deze week ineens...
wist ik het!
 
Nu nog kijken of het ook allemaal past.
 
Fijne dag allemaal!!!
 
xxx

5 opmerkingen:

Annelies zei

Fijne feestdagen toegewenst !

Karen - Quilts...etc. zei

Merry Christmas to you

Anoniem zei

Wat kan een mens toch genieten van kleine dingen. Nog een fijne tweede kerstdag. Groetjes Wilma

Hobbyrita zei

Fijne feestdagen! Wat een lieve meid is die Nora op de foto, je maakte prachtige zachte lieve wantjes en dat quiltje zal je nu best toch eens afmaken als het voor haar bedoeld is. En dat nieuwe project, ik ben benieuwd!
Grtjes, rita.

Ineke zei

Fijne dagen!