donderdag 22 december 2016

Nog meer vakjes...

Nog hééééééél even wachten en dan
begint het "Vakje per week".
 
Ik heb wel wat met vakjes.
 
Bij het doorbladeren van mijn blog
 kwam ik de Plaid Broderie Rouge (klik)
 weer tegen.
 
Voor ooit schreef ik erbij...
 


bron: Chez Mamigoz
 
Nu is het hele patroon bekend en
ziet het eindresultaat er zo uit.
 
Het is 748 x 748 kruisjes.
 
Alle patroontjes en info kun je
bij Chez Mamigoz (klik) vinden.
 
Ze stelt ze gratis beschikbaar,
maar er zit wel copyright op.
 
Plaats dus geen patroontjes op
je eigen blog of elders in het
wereldwijde web
zonder haar toestemming.
 
Mamigoz dank je wel
voor het prachtige patroon!!!

xxx

3 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig!!! Ik vind borduren ook zo leuk, maar momenteel gaat mijn voorkeur uit naar patchen en quilten. Zo nu en dan borduur ik een klein beetje.
Fijne kerstdagen en een gelukkig 2017

Unknown zei

ha
goh, wat een mooi patroon is dit, zeg.
groetjes, Anja

Ageeth Dorsman zei

Ik kan wel zeker zien, dat jouw hart ligt bij het borduren, want alles, wat je maakt is zo verfijnd en smaakvol. DIt is ook een heel mooi patroon! Maar ik kan ook erg genieten van je quilt-projecten, en vooral van je eerste blokken van de AWS, waarbij het appliceren je echt heel goed afgaat! In ieder geval geniet ik telkens weer van je blogjes, met alle moois en lieve verhaaltjes erbij, en ga dat in 2017 zeker weer doen! Heel gezellige Kerstdagen gewenst en een mooi, liefdevol, gezond en creatief 2017!
Groetjes van Ageeth.