woensdag 17 mei 2017

Ik ben weer bij...

Mijn borduurrol
met de vakjes
groeit en groeit...*Ü*...

 
Maar dit vakje...
dat is mijn favoriet.
 
Omdat de stersteekjes
zo leuk zijn om te borduren.
 
 
Maar ook door
 de lieve bloemetjes
die er bij horen.
 
 
Af en toe blijft er een vakje leeg.
Daar komt later nog iets in.

 
Kijk... mijn vakjeslap
samen met de St. Gallen
in mijn borduurkistje...*Ü*...

 
Dit is nog een oude foto
want dit vakje is al weer af.
 
Maar dat laat ik je
een volgende keer wel zien.

 
Oh kijk... hier zie je toch
al een stukje...*Ü*...
 
De vakjes op de rol
worden steeds meer gevuld.

 
Nog even en ik ben al over de helft.
 
Na het leuke vakje met het bloemetje
zit de vaart er ineens in. 
 
 
Ook dit vakje is al weer helemaal gevuld.

Met een eigen patroontje.
 
In totaal zijn er zeventien vakjes gevuld
en wordt er nog aan twee gewerkt.
 
Dat gaat dus heel goed...*Ü*...
 

 
Lag ik eerst wat achter...
... nu ben ik weer helemaal "bij".
 
Dit vakje moest ook
in de borduurrol komen.  

 
Ik werk altijd graag
met een borduurring.
 
Dat gaat dit keer wel wat lastiger
nu de rand al afgewerkt is.
 
Een volgende keer misschien
toch maar eerst het borduurwerk
en dan de afwerking...*Ü*...
 
xxx

9 opmerkingen:

Annelies zei

Het ziet er schitterend uit !

Ria, zei

Prachtig borduurwerk! Ik vind sterretjes altijd heel veel werk, maar erg mooi.

Het lieve leven... zei

oohh echt prachtig wordt het...lijkt mij ook zo leuk om te doen...wie weet!!

Truus zei

Mooie blokjes heb je in je rol erbij gemaakt.
Borduren in een ring vind ik niet gemakkelijk -krijg last van mijn hand door het vasthouden.
Succes en veel plezier
groetjes, Truus uit Drenthe

Karen - Quilts...etc. zei

pretty needle work - I like you little storage box

Marijke zei

Wat een prachtige vakjes! Genieten!

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Beautiful boxes with lovely needlework in pretty colours. Thanks for showing.

Willy zei

Wat is het prachtig Willeke!

Hillbilly zei

wat een schoonheid....ik geniet zo van die mooie rand en alle prachtmotiefjes..ik heb het opgeslagen op pinterest en hoop het ooit te maken...ik hoop dat je dat niet erg vindt....groetjes, Hilly