woensdag 25 september 2019

Heb je even...

Het bloggen zit nog niet in mijn systeem.

Het fotograferen is nog geen automatisme
en veel foto's staan her en der verspreid.

Maar vanmiddag had ik even...
... even tijd voor een vergeten breirolletje.


Deze breirol is in 2017 door mij gemaakt.

Dat staat net als mijn initialen
gelukkig op de rol.

Ik kwam het rolletje tegen 
bij het opruimen van mijn handwerkkast.


Vanmiddag had ik even...
... even tijd om het breirolletje af te maken.


Eerst natuurlijk wat foto's schieten
om hier aan jullie te laten zien.


En Ă©cht... het zijn maar een paar draadjes
die nog weggewerkt mogen worden.


De draadjes van het begin en het einde
van het breirolletje en in het midden twee draadjes.

Een werkje van niets.


Ik heb de klok in de gaten gehouden
en het kostte mij een klein half uurtje.


Dat is inclusief de fotoshoot.


En inclusief het maken
van een heerlijk sopje.


En daar ligt het rolletje nu te badderen
terwijl ik mijn blogje schrijf.

Ook zin om weer eens een breirolletje te maken?

Ik denk erover om een nieuw breirolletje
te ontwerpen voor de maand december.

Binnenkort zal ik er hier meer over vertellen.

13 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Wat schattig om te zien dit breirolletjes zeg...........liefs.Conny

Elizabeth zei

Altijd weer mooi zo'n breirolletje met lieve patroontjes.

Dientje zei

Die breirolletjes blijven altijd mooi om te zien en te doen. Groet, Dientje

margaquilt zei

Ik zou het wel heel erg leuk vinden om weer een december rolletje te breien .
Ze zijn zo leuk om te zien en ook om te maken.
Wil je het patroon dan met ons delen?
Het rolletje wat je nu laat zien heeft ook lieve patroontjes.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Wat een mooi en lief rolletje. Die van mij zitten in een kistje. Ze blijven mooi om naar te kijken en even uit te rollen.

Ineke zei

Wat mooi, zo'n breirolletje 👏

Annelies zei

Heel leuk, je breirolletje !

Dutchtomato zei

Mooi Willeke !!!
Zou leuk zijn om in december een breirolletje te maken. Kacheltje aan en het tikken van breinaalden. Ik hou ervan��

Ria, zei

Prachtig rolletje hoor. En als je de nieuwe breirolplannen met ons wil delen brei ik zeker mee. Weer eens wat anders dan al dat haken van de laatste tijd.

Annie Kingma zei

Mooie werkjes gebreid in dit brei rolletje.
Vorig jaar breide ik de deken van tante Zoe
Zo mooi werk het ajour breien.
Groetnis Annie

Jeanny zei

Leuk, ik heb het vorige rolletje gemaakt hoor😊

KijkDaarIs zei

Wat een mooie plaatjes weer..van het schattige breirolletje...
Ik ben niet zo'n brei-ster maar ik wil spontaan beginnen met dit snoeppie !!!
Hele fijne dag !
XXX Gerda

wilma oud zei

Wat leuk!!!! En vooral dat het ook voor beginners is. Ik ga zeker mee doen. Groetjes Wilma Oud