zondag 22 december 2019

Mooie plaatjes...

Je zou door al die breiberichten
bijna vergeten dat ik 
borduren ook heel erg leuk vind.


Deze grote lap
wil ik heel graag nog
 eind dit jaar afkrijgen.

Op zich moet dat lukken
maar er komt telkens wat tussen.

Ik blijf het proberen...


Deze breirol... 
zonder breipennen.

Waarschijnlijk heb ik die eruit getrokken
omdat ik ze nodig had voor een ander projekt.

Die ga ik in het nieuwe jaar maar eens afmaken...


Eerst maar eens uitzoeken
welke breirol dit is...

Dat wordt nog een leuke speurtocht.


En ondertussen blijft mijn fototoestel
maar plaatjes schieten... *Ü*...

Dat kleine borduurwerkje
wil ik ook graag dit jaar nog afmaken.

Het wordt een herinnering aan onze trouwdag,
begin deze maand al weer 35 jaar geleden.

 

Sinds woensdag staat deze leuke borduurbeker
naast mij als ik aan tafel zit te handwerken...
... met of zonder inhoud.

Gekregen van een lieve quiltvriendin...
samen met nog veel meer moois...
gekregen van de andere meisjes
...tijdens onze maandelijkse quiltbee.


Het doosje mag voorlopig 
ook nog even blijven...
Het is té leuk om weg te doen.

Iedereen een fijne zondag gewenst...
... XXX...

8 opmerkingen:

Truus zei

Mooi borduurwerk -zou jammer zijn als het niet afkomt.
Je ziet iets anders en wilt dat uitproberen en zo blijft bij mij iets half afgemaakt liggen...zuuuucht.
Succes met het vinden van de patronen van de breirol.
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog vele gezonde jaren samen.
Gezellige zondag
groetjes, Truus uit Drenthe

Diny Bakker. zei

Ik word hier helemaal blij van . Ik ben een beetje van het borduurpadje af. Maar dit helpt om weer iets moois op te pakken dankjewel.gr Diny

Diny Bakker. zei

Ik word hier helemaal blij van . Ik ben een beetje van het borduurpadje af. Maar dit helpt om weer iets moois op te pakken dankjewel.gr Diny

wilma oud zei

Prachtig. Hele fijne feestdagen en een goed 2020 wens ik jou en jouw familie. Groeten Wilma Oud

Karen - Quilts...etc. zei

I like all of your pieces you do such nice stitchery's and I enjoy seeing them. Have a Merry Christmas

margaquilt zei

Borduren en breien alle twee geweldig om te doen. Bij mij liggen ze ook naast elkaar om op te pakken en mee aan de slag te gaan. Maar eerst mijn rolltje ik ben nu bij dag 16 en vind het nog steeds leuk om te doen. Voor het eind van het jaar wil ik het af hebben. Ik wil jou danken voor de mooie patroontjes die je voor ons zo duidelijk hebt beschreven.
Fijne Kerstdagen .
Groeten
Marga

Jeanny zei

Jij bent ook zo gezellig bezig met je hobby’s. Veel plezier daarmee, lekker genieten😘
Fijne dagen en veel goeds voor 2020!

Annelies zei

Mooi hoor, die kleine ingekaderde borduurtjes !