vrijdag 24 januari 2020

Nog niet laten zien...

Bij het bekijken van mijn blogberichten
van vorig jaar viel mij op
dat de quaker,
 waar ik met zoveel plezier aan heb gewerkt, 
nergens te zien is.


Dat ga ik nu inhalen...
... want het is een prachtig ontwerp.
En zo leuk om te borduren.


En ik was niet de enige die dat vond.
Via een FB groep deden er heel veel dames mee.


Ik hou dit soort borduurwerkjes.

Je bent steeds met een klein motiefje bezig
en met elkaar wordt het een prachtige lap.


Af en toe werden blokjes wat veranderd.

Ik hou namelijk van regelmaat en rust.


Het is een prachtig ontwerp 
van Janita Mantel.

Ik heb het geborduurd op fijne katoen.
Met 10 steekjes per centimeter.

En met Aurifil 28/2 kleur 2260.


Hierdoor wordt de lap
niet al te groot. 


Dat ovaaltje met de vogel
vind ik toch wel het mooiste 
van de hele lap.

Ik blijf er naar kijken.


Mijn lap is al veel verder dan
deze plaatjes laten zien...

... maar dat is voor een volgende keer.

XXX

6 opmerkingen:

Annelies zei

Een schitterende lap !!

Truus zei

Het wordt prachtig Annelein!
Heb deze patronen opgeslagen want anders kom ik om in alle half afgemaakte borduur- en andere werkstukken.
Vind de Quacker borduurwerk altijd mooi.
Bij Linen and Threads is nu ook een Quacker SAL bezig.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Ria, zei

Prachtig!!

Annie Kingma zei

Heel mooi, ook de kleur.
Deze borduurtjes maak ik graag, volg nu ook de Sal van Linen and Threads
Fijn weekeinde Groetnis Annie

marga zei

Het blijft geweldig leuk om te doen dat rode borduurwerk en jou lap is prachtig.
Groeten
Marga

kaneeltje zei

Wat prachtig! Dat ovaaltje is zeker geweldig....
Bedacht gisteren dat ik deze winter nog geen kruissteekje heb gemaakt.
Ik doe nu alles weer zelf nadat ik ernstig ziek ben geweest en ben er ‘s avonds te moe voor....