donderdag 20 februari 2020

Ik zit bij een gezellig borduurclubje.

Eén keer in de maand komen we
bij elkaar.

En om de beurt
zijn we gastvrouw.


Het is een fijne club.

We maken elkaar enthousiast
voor leuke patronen.

Zoals deze...


Van Blackbird Design.

Het heet de "Garden Club".

En dat zijn de dames ook letterlijk.

Alleen ik ben wat minder 
van het tuinieren.


Maar borduren... 
dat is een heel ander verhaal.

En wat zijn ze leuk om te doen!


Stuk voor stuk kleine schilderijtjes...


Ik maak gebruik van
mijn eigen voorraad DMC.

Door goed naar de plaatjes te kijken
zoek ik de kleurtjes bij elkaar.


De eerste twee zijn af.

De anderen moeten even wachten...
... want ik ben nu aan het quilten.

En dat weten mijn vingers...
... au...

XXX

9 opmerkingen:

Truus zei

Blackbird heeft prachtige patronen en deze zijn ook heel mooi.
Maken jullie allemaal hetzelfde of borduurt ieder voor zich?
Je maakt een hele lap met deze patroontjes als ik het goed zie.
Veel quiltplezier en even je zere vingers onder een warme kraan houden.
groetjes, Truus uit Drenthe

Karen - Quilts...etc. zei

I love your stitchery - pretty blue colors

Nicole Claudia zei

Wat leuk zo'n borduurclubje zeg! De kleurtjes zijn prachtig bij elkaar gezocht. Ik zal mijn borduurspullen ook weer eens opzoeken. Ik heb nog een mooi kleed om te borduren met lieve blauwe bloemetjes :)

Groetjes, Nicole

Jeanny zei

Leuke kleurtjes hoor!!
BBD heeft een enorme hoeveelheid patronen, stuk voor stuk mooi!

Annelein zei

@ Truus
We zouden het samen borduren. Maar in de praktijk volgt toch ieder zijn eigen weg. Maar het bleef elke keer kriebelen... dus toch ook maar begonnen...

Annelein zei

@ Karen
It's a bit tricky... I choose my own colours... sometimes I follow the colours on the front of the chart and sometimes I choose my own colour... Just what fitst the best.

Annelein zei

@ Nicole Claudia
Zeker de moeite waard om je borduurwerk weer tevoorschijn te toveren... als het is gelukt wens ik je heel veel borduurplezier toe...

Annelein zei

@ Jeanny
Ik vind de patronen van BBD prachtig... maar dit is geloof ik mijn tweede project van hen... tijd hè... ;)...

Ineke zei

Wat zijn dit mooie patronen!!! En je hebt leuke kleuren gebruikt!!!