maandag 31 oktober 2022

De moeite waard...

Met het quilten van de Azuraquilt
gaat het goed.

Alles verloopt volgens schema.


Realistische doelen stellen
helpen daar natuurlijk ook
wel wat bij.

Ik ben zelf verbaasd
hoe snel het quilten gaat.


Deze rand heb ik afgelopen
week gequilt.

Eerlijk is eerlijk...
... vanmorgen zijn de laatste steekjes
gedaan.


Doseren hoort blijkbaar ook
bij het stellen van realistische doelen.

Anders laat mijn lichaam 
van zich horen.

Vooral mijn elleboog
en handen.


Al met al een leerzaam proces.

Zeker nu ik de komende maanden
nogal wat quiltwerk
wil doen.


Maar wanneer ik het resultaat zie...
... is het meer dan de moeite waard...

XXX

4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I love it - it is very nice soft colors

loulee zei

Looing very pretty.

Dientje zei

Mooi wordt het. Doseren en realistische doelen stellen is zeker belangrijk. Dat willen we nog wel eens vergeten als we iets leuks onder handen hebben. Groet, Dientje

Daniëlle zei

Zoooo mooi!