maandag 14 november 2022

CAL Christmas Eve Wishes...

Ik ben helemaal bij!!!

De laatste steekjes van deel 4
zijn vanmorgen gemaakt. 


Dankzij veel haaksteken 
in de nacht...

Geen idee waarom 
maar ik was klaar wakker.


Het einde komt zo
 langzamerhand in zicht...

... *Ü*...


En wie goed heeft opgelegd
ziet dat er bij mij geen mutsjes zijn
maar paddestoelen.

Ik wil het kleedje langer 
kunnen laten liggen.

Als klein meisje vond ik die 
kleine paddestoelen zo leuk
 die in allerlei kerststukjes
verwerkt werden.

Alleen de witte stippen ontbreken nog.


En zo is er een kleine freebie
voor de liefhebber.

De sterren mogen nog een keer
gehaakt worden en daarna
de bolletjes rand.


Hmmm... zal ik de discipline 
op kunnen brengen om te wachten...

XXX

4 opmerkingen:

Judith zei

Wat een leukerd!

Anoniem zei

Wat word die leuk en knap dat het je het volhoud ook al is het nachtwerk !
Ben ook dol op paddenstoeltjes ,dit jaar een kerstboom met verschillende paddenstoeltjes ballen .

Gr Femke.

Dientje zei

Wat ga je snel. Het wordt heel mooi. Wat leuk dat je de hoedjes vervangt door paddenstoelen. Groet, Dientje

els zei

Wat een pracht van een dekentje wordt het. De gingerbreadmannetjes zijn zo leuk en ook die paddenstoeltjes!
Geweldig dat jij van zoveel verschillende "handwerkwerkmarkten" thuis bent.