zaterdag 10 december 2022

Blogmas 10...

Er wordt nog wel geborduurd 
maar minder snel dan ik zou willen.

In oktober ben ik over enthousiast
aan het quilten geslagen
en daar pluk ik nu de vruchten van.

Dus alles gaat een tandje langzamer...


En omdat ik graag
 aan deze winterse tafereeltjes borduur
is het een beetje schipperen met de rest.

Oh... 
zou ik bijna vergeten te vertellen
dat vanmorgen dit kleurtje
 in het pakketje zat.

Luisterend naar weer zo'n mooie naam
als Pebbles Beach...
... *Ü*...


En ook vandaag zat er weer
een superleuk patroontje
in de email.

Binnenkort is dat vast hier te zien.


Net heb ik de laatste steekjes 
van dit jongetje geborduurd.

Dat laat ik jullie morgen zien.

En hopelijk...
hopelijk krijg ik vandaag
het eerste deel
van het breirolletje gebreid.

Mijn doel is het dit weekend
hier op mijn blog te delen...
... het zou fijn zijn als dat gaat lukken.

Maar pin mij er niet op vast...
... *Ü*...

Want als mijn elleboog van zich laat horen
zit er maar een ding op...
...luisteren...

Ik heb er in ieder geval zin in.

XXX 

Geen opmerkingen: