maandag 12 december 2022

Blogmas 11...

 Gisteren is het er niet van gekomen
om deel 11 van blogmas te posten.

We zaten ondergedoken
in een hotel en gaan vandaag
 weer naar huis.

De koffers zijn gepakt en er is nog wat tijd
om een blogje te schrijven.


Het jongetje met de denneboom...
... ik vind het zo'n lief plaatje.

Er zat gisteren een mooie kleur rood
in het pakketje...
... merlot...

Ik heb het nog niet nodig gehad.

Maar de nieuwe patroondelen doen mij vermoeden
dat ik het bij het volgende ornamentje
goed kan gebruiken.


Mijn koffertje wordt al aardig leeg.

De envelopjes 10 en 11 
zijn mee op reis gegaan.

Nummer 12 ligt op mij te wachten
wanneer ik thuis kom.

... *Ü*...


 Een foto van alleen het jongetje.

Ik heb nog een tip 
voor het borduren van de ogen.

Ik borduur eerst de ogen 
en daarna pas het gezichtje.

Het lijkt dan alsof de ogen wat kleiner worden
en wat minder op een kruisje lijken.

Geen idee of je begrijpt wat ik bedoel...
... is ook alleen maar een tip...
... *Ü*...


Wanneer we thuis zijn...
en ik pakketje 12 heb uitgepakt
probeer ik nog een blogmas te posten.

Heb een fijne dag!!!

XXX

3 opmerkingen:

Truus zei

Het zijn hele leuke borduurwerkjes van deze Kerst SAL en denk dat ik ze toch ook ga maken.
En je Kal heeft een leuk begin met de muizetandjes rand.
Veilige thuiskomst en gezellige dag.
groetjes, Truus uit Drenthe

Karen - Quilts...etc. zei

it has been fun to see what is in these packages - the stitching's are wonderful

Anoniem zei

Wat een schattig jongetje met z'n klompjes.
Betsy