zaterdag 17 december 2022

Blogmas 17... Happy...

 Wat een raar weer hadden we gisteren...
eerst koud en glad
met in de middag
... hier in ieder geval...
steeds dikker wordende mist.


Je zou denken dat er met dat weer
veel borduursteekjes zijn gemaakt...

... maar er ging veel tijd zitten in het schrijven
van deel 2  (klik) van de antieke breirol.


Gisteravond heb ik het jasje
nog kunnen borduren
en de sjaal.

Die is een ietsiepietsie
veranderd.

Omdat ik daar blij van wordt...
... *Ü*...


Vanmorgen kregen de muts
en het gezichtje ook een kleine make-over.

Daarna nog wat kleur op de wangetjes...
... en ik ben helemaal happy!


Deze is weer zo leuk
 om te borduren...

Ik kan niet wachten
om met het kleine ventje
verder te gaan.

Maar manlief komt zo thuis
en dan gaan we nog even
samen op stap.


Waar naar toe
 weten we eigenlijk nog niet...

... dat bedenken we vaak last-minute.


Misschien de stad in
om te kijken of er nog wat sporen
van het Dickens Festijn te vinden zijn...

... en anders ergens gewoon 
een bakkie doen en samen lunchen.

We zien wel.

Heb een fijne dag!!!

XXX

5 opmerkingen:

Truus zei

Leuk ventje en wie weet ben je het wel tegen gekomen tussen nog wat verlate figuren uit Dickens vertellingen.
Goed weekend en veel borduurplezier, Truus uit Drenthe

Dientje zei

En nog Dickens sporen gevonden? In het begin van Dickens in Deventer ben ik daar wel eens geweest. Je kon toen nog door de straatjes lopen en wat zien. Tegenwoordig wordt je voort geduwd. De borduurwerkjes worden mooi. Ziet er gezellig uit. Groet, Dientje

dutchcomfort zei

Prachtig geworden, dat mannetje. Ik vind het ook leuk om dingen aan te passen en/of te veranderen!

Annelein zei

@ Truus en Dientje... het werd toch geen binnenstad.

Ja...die begin jaren... wij hebben er zelf nog een paar jaar gestaan... kleinschalig...veel saamhorigheid... en hééél koud... 😄.

Annelein zei

@dutchcomfort... Zo'n eigen touch maakt een borduurwerkje juist speciaal en uniek... 🥰.