donderdag 22 december 2022

Blogmas 22... kerstswap

Vanmorgen zat er weer een leuke verrassing
in mijn mailbox...

Ook het laatste ornamentje 
beloofd veel moois!!!


In deze envelop zat een strengetje
Black Coffee van Classic Colorworks.

Ik denk niet dat ik die nodig ga hebben...
... maar altijd fijn om op voorraad te hebben.

Hmmm ... is het op voorraad
 of in voorraad???


Verder zijn jullie helemaal niet nieuwsgierig...
...*Ü*...

Ik kreeg wat vragen over wat 
ik met de kerstswap had gekregen.


Nou... dit!

Een heel lief hangertje van vilt...
... zo mooi...

Een klein schattig stoffen etuitje...
...dat ga ik gebruiken
voor mijn kleine borduurwerkjes.

Een mooi stoffen zakje...
met een heerlijk geurende rooibosthee...
... Dromenland...
... dat ga ik binnenkort 
maar eens uitproberen...

Mooie lavendelblauwe kaarsen...
...dan zit je zo in de lappenmand
en denk je er nog aan
om voor je vriendinnen
een verrassing af te laten leveren...
met handgeschreven kaartjes...


Een mooi presenteerschaaltje
met heerlijke snoeperijen...
... nog wel ingepakt...
anders is het zo op.

Een gouden sterhanger...
... doet het altijd goed.

Een prachtig doosje
met geurkaarjes...
... dat doosje ga ik vast nog wel 
ergens voor gebruiken...

En als afsluiter een 
rode bolsius kaars...
... dat is ook altijd welkom...


De zon schijnt vandaag 
af en toe vrolijk naar binnen...

Vanmorgen en een stukje van de middag
was dit mijn uitzicht.

Ik heb vooral veel gebreid...
mogen jullie raden waaraan???

Ha... ha...
dat is een inkoppertje...

De antieke breirol heeft er vier
nieuwe patroontjes bijgekregen.

Nu  de kerstornamentjes
even niet meer mijn aandacht
nodig hebben
heb ik daar weer de tijd voor.

Ik ben het breirolletje zelfs
helemaal opnieuw begonnen...
... maar dat kunnen jullie morgen hier lezen...

XXX

2 opmerkingen:

Truus zei

Benieuwd waarom je het breirolletje opnieuw begonnen bent.
Gezellig met de zon zo in de kamer- beetje Scandinavisch sfeertje.
Heb ook wel over gedacht om onze eetkamerstoelen offwhite te verven,maar het wegschuren van het lak lijkt me een vreselijke klus met al die spijlen....zelfde stoelen en soortgelijke tafel.
groetjes, Truus uit Drenthe

Coby Breitner zei

Wat een gezelligheid komt er voorbij, echt verwend hebben jullie elkaar. Oh zo leuk eens een plaatje van je huis te zien.
Tot morgen Ho Ho Ho Coby