vrijdag 22 maart 2024

Borduurtijd...

 Dacht ik begin van de week nog met de 
Hollandsche Schone verder te gaan...


... is het iets heel anders geworden.

Sampling III.

Een prachtig ontwerp uit 2010
van Ellen Chester 
van With my Needle.


Deze staat al heel lang 
op mijn verlanglijstje.


Zoals nog veel meer quakersamplers
uit deze serie van haar.


Ik borduur met Gütermann naaigaren
op 20-draadsstof.


Het is een leuk beginnetje...
... en voorlopig verveelt het nog niet.

Zo meteen ga ik eerst in huis
aan de slag.

De vrijdag is hier altijd een dag
waarop ik de boel zoveel mogelijk
 aan kant maak.

De rest van het weekend
 is dan vooral vrije tijd...
... of beter gezegd...

B O R D U U R T I J D

XXX

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ziet er erg leuk en mooi uit.

Chookyblue...... zei

Oh this one is beautiful......