vrijdag 8 maart 2024

Een bijzondere metamorfose...

Er is niet veel nieuws op handwerkgebied
om hier te laten zien.

Dus deel ik nog maar een aflevering
van Irene's Restoration.


Deze vind ik de allermooiste 
van al haar restauraties.


Het is een klein meisjespopje...
gemaakt van een kapot lijfje met daaraan vast
een half hoofdje.


Het is ongelofelijk maar waar...
dit is waar Irene mee begint.


Ik vind het wonderlijk om te zien
hoe het onder haar vaardige handen 
verandert in een lief klein meisje.


Met een eigen garderobe
en lieve accessoires.


Alles komt in een prachtig doosje...
... alsof het altijd al zo is geweest.


Hier (klik) kun je deze bijzondere metamorfose 
met eigen ogen bekijken.

XXX

4 opmerkingen:

marga zei

Geweldig om te zien hoe ze de popjes tot leven brengt.
Groeten.
Marga

Grietje van Kempen zei

Gisteren heb ik het filmpje bekeken, en zojuist ook weer van dit popje.
Het is ongelooflijk wat deze mevrouw kan. Ze kan werkelijk álles!
Het is ook heel mooi en professioneel gefilmd.
En de rust waarmee ze dit alles doet....ik word er helemaal zen van.

Gail zei

Adorable little doll!

Willy zei

Wat leuk om te zien hoe zij daar mee bezig is. Het is prachtig gemaakt.