dinsdag 9 april 2024

Mijn eigen borduurbubbel...

 Heb jij ook zo genoten 
van het mooie weer?

Ik wel...
zo heerlijk die warme zonnestralen
op mijn huid.


Mijn quaker sampling III
is ook weer wat gegroeid.

Tussendoor probeer ik elke keer
de draadjes aan de achterkant
netjes af te hechten.


Het borduren is een welkome afleiding
bij de regelzaken voor mijn vader
 die ongevraagd op mijn pad komen.


Wat een intens traject 
is een opname in het verpleeghuis.


Zo fijn om de wereld dan even
helemaal buiten te sluiten
en onder te duiken in mijn eigen
borduurbubbel.

XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nee ,warmte verschrikkelijk zie al op tegen de zomer ,zal blij zijn als het weer winter is !

M.v.g Yvonne .

Gretchen Weaver zei

Your stitchery is beautiful!

Marlien zei

Veel sterkte met dit proces.
Ik hoop dat je vader er snel went.

Wat vorderd je borduurwerk al zeg!

marga zei

Fijn om iets te hebben om met plezier aan te werken en te ontspannen.
Groeten
Marga