vrijdag 26 april 2024

Van alles wat..

Mijn Quaker Sampling III
is al even af.


Dus  de hoogste tijd
 om hier een blogje over te schrijven.

En terwijl ik naar de foto hierboven kijk...
zie ik ineens dat mijn initialen
en een jaartal ontbreken.

Zie je het?

In het ornamentje naast het vogeltje
Is daar ruimte voor vrij gehouden.

Dat ga ik dit weekend vullen.


Soms liggen er verschillende projectjes 
op mijn keukentafel.

En dan kan ik het niet laten 
om te combineren en te fotograferen.

Het stofje hoort bij mijn Boerenbont quilt.


Ik weet nog niet goed
wat ik met deze lap ga doen.

Inlijsten of voor wat anders gebruiken.

Voorlopig ligt het hier alleen maar mooi te wezen.

XXX

2 opmerkingen:

Marlien zei

Heb je nog muren over dan?
Je maakt zoveel.moois

Annelein zei

Ik heb een borduurmuur "in wording"...

Tot grote verbazing van bordurend Nederland hangt hier praktisch niets. Alles zit in dozen en koffertjes...🥰.