donderdag 2 mei 2024

Bij de boer...

... is het goed toeven...
...*Ü*...

Omdat het opnieuw een stralende dag is
gaan we gewoon nog een keer
naar de boer.


Ik ben er wat eerder 
en heb mijn handwerkjes bij mij.


Met mijn rug naar de zon
borduur ik aan mijn quakerlap
terwijl een heerlijk briesje
voor de nodige verkoeling zorgt.


De koeien kunnen vrij 
naar buiten lopen
maar blijkbaar hebben ze
 een ingebouwde klok.

Rond de klok van twaalf komen ze allemaal naar buiten
om nog geen uurtje later weer allemaal 
naar binnen te lopen.


Wij genieten van onze cappucino 
met volle melk van de boer
met alvast een voorproefje
 van het heerlijke boerenijs.

XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto ,fijn dat je geniet van de warmte ,voor mij mag het een stuk koeler zijn kan er niet tegen dus de zomer daar zie ik tegenop !

Gr Ans .

miekequilt zei

Heerlijk in het zonnetje. Daar moeten we echt van profiteren.