vrijdag 10 mei 2024

Een weekendje weg ...

 Sinds 6 april ligt de boot weer in het water.

Nog dezelfde dag hebben manlief en jongste
de boot naar de haven gevaren.


Vannacht hebben we voor het eerst
weer op de boot geslapen.

En terwijl ik dit tik zitten we bij Van de Valk
te genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet.

Een soort van weekendje weg.

... *Ü*...


De foto's zijn allemaal van 6 april.

Terwijl de boot onderweg is naar de haven
zit ik in ons nieuwe clubhuis.


Het heeft een mooi maritiem interieur...
... helemaal passend bij de locatie.


Omdat het zo rustig is...
... iedereen is onderweg...
schiet ik snel wat plaatjes...


Ik trakteer mijzelf op een cappucino
... en krijg er een heerlijk koekje bij ...

Het doet denken aan een Blokzijler Brok...
chewy met de smaak van speculaas.

XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zal wel koud geweest zijn , mooi al dat water maar ben toch gelukkiger in het bos !

M.v.g Petra.

Karen - Quilts...etc. zei

looks very pretty and relaxing - and a new baby in the family - congratulations

miekequilt zei

Lekker weg met de boot. Het was er wel weer voor. En nu helemaal, denk ik.