vrijdag 14 juni 2024

Pronkrol - deel 8...

Het borduren van deze randen
is helemaal mijn ding.

 Slow stitching is zo'n woord
wat je tegenwoordig overal tegenkomt.

Het wordt officieel vertaald
met langzaam borduren
maar ik heb het liever
over blije borduursteekjes...

...*Ü*...


Bij de eerste rand vallen de steekjes
van de schulp randje wat weg.

Gelukkig heb ik nog wat DMC
 in de kleur blanc liggen...
 ... dat geeft net wat meer kontrast.


En zo werd er gisteren
 vrolijk verder geborduurd.

Wat een verrassend effekt
geeft zo'n blauwe accentkleur.

De rand springt er ineens uit.


En dan... zijn er zo maar
drie randen af.

Aan het breien van de oefenlap
 ben ik helemaal niet meer toegekomen.


Ik ben er zelf een beetje verbaasd over
hoe leuk ik dit vind om te doen.

Misschien moet ik in de toekomst
wat meer van dit soort werkjes maken.

XXX

1 opmerking:

Elizabeth zei

Wat wordt het mooi! Ik krijg er zelf ook zin in, maar er ligt nog zoveel...