Vandaag vond ik dit
Engels kopje.
Ik kon het niet laten staan...
want het past zo mooi
bij mijn servies.
Het is een kleiner maatje...
precies iets voor een zevenjarige.
Nora heeft nu haar eigen theekopje.
Zo is het verschil
wat minder goed te zien...
maar het levert wel een mooi plaatje op...
...*Ü*...
Hoe blij kun je zijn met een
rommelmarkt gelukje.
XXX



