donderdag 22 oktober 2009

Een leuke verrassing...

Maandag kreeg ik een mailtje van Anneke met de vraag even op haar weblog te kijken. Tot mijn grote verrassing was ik de gelukkige winnaar van haar giveaway.

Gisteren lag, na een heerlijke wandeling met mijn DD, een dikke envelop op mij te wachten.

Met de jas nog aan werd de envelop geopend. De inhoud was een grote verrassing.

Er zat een prachtig borduurpatroon met garen in van DMC "Au coeur des frises". Die ga ik zeker nog een keer maken. Erg leuk en helemaal mijn smaak. Alles in een rode kleur borduren.


Of wat te denken van een speldenkussen. Met liefde geborduurd en prachtig afgewerkt. Die krijgt straks een bijzonder plaatsje in mijn nieuwe werkkamer op zolder.


Ook leuk was het blikken doosje met allemaal knopspelden. Voor het doosje heb ik al leuke ideen gezien op de door mij zo geliefde franse weblogs. Dus dat wordt ook nog een leuk projectje.

Er zat een stukje lint in. Dat deed me terugdenken aan de tijd dat mijn meiden nog heerlijk piep waren. Wat hadden ze vaak een staartje met een leuk lint erin. Een beetje weemoedig denk ik daar aan terug. Wat vliegt de tijd...

Het stofje is al bijna vintage. Maar wel erg leuk. Nog geen idee wat ik daarmee ga doen.

Een poos terug heb ik verteld van mijn borduurnaald die weg was en die manlief gelukkig weer terug had gevonden. Van Anneke heb ik een heel setje borduurnaalden gekregen. Altijd heerlijk om te weten dat ik een voorraadje achter de hand heb.

En last but not least een schitterende vintage foto van een mooi plaatsje ergens in Nederland.

Anneke, nogmaals, heel erg bedankt!!!

8 opmerkingen:

willy zei

Een erg mooi pakket heb je van Anneke gekregen. Veel plezier ermee.

Mayflower zei

O wat leuk, gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Je heb allemaal mooie kadootjes gekregen.
Fijn weekend.
Groetjes Mea

Mascha zei

Wat een mooie verrassing. Gefeliciteerd.
Groetjes Mascha

M. zei

gefeliciteerd!! ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! geniet ervan!!!

fijn weekend
groetjes

Riet zei

Wat een leuk pakket heb je gewonnen, heel veel plezier ermee!

Monique zei

Oohh... wat héérlijk! En wat een verrassingen! Prachtig hoor.

Je laat ons toch wel zien wat je er allemaal mee gaat doen of gedaan hebt hé?

Veel plezier er mee!

Annelein zei

Ik geniet er zelf nog elke dag van.

Zo'n lief gebaar van Anneke. Daar wordt een mens stil van...

Corrieneeltje zei

Wat leuk om deze giveaway nu te kunnen zien! Ik had bij Anneke geleze dat jij die gewonnen had en was zó benieuwd wat voor pakketje Anneke had samengesteld.
Het is geweldig! Zoveel moois in de breivenbus krijgen is een féést!
Veel plezier ermee.