zaterdag 7 november 2009

We zitten niet stil...

We zitten niet stil. Met de jurkjes gaat het voorspoedig. Deze week heb ik er twee dagdelen aan kunnen freubelen. Het eerste jurkje is nagenoeg af. In de andere kan ik een rits gaan zetten. De lockmachine gedraagt zich voorbeeldig. De vreemde kuren van de stof, daar raken we aan gewend.

Verder heb ik de afgelopen week verder gewerkt aan mijn Antique Quilt. Ik was er helemaal van overtuigd dat begin deze maand er weer een nieuw patroondeel bij zou komen. Omdat dit pas half november gaat gebeuren zie ik het helemaal zitten om tot die tijd de randen af te maken.

Voor de foto is alles een beetje provisorisch aan elkaar gelegd. Zo krijg ik een beetje een idee van hoe het gaat worden. Een heel andere quilt dan ik normaal zou maken. Al mijn stofjes kunnen er heerlijk in worden verwerkt.


Zoals jullie kunnen zien zitten mijn sterrenblokken nu allemaal netjes aan elkaar.

De afgeknotte ruitenranden heb ik ook nagenoeg af. Misschien komt er zelfs nog een goed idee voor het middenblok.

Laat de volgende rand maar komen. Ik ben er klaar voor...

4 opmerkingen:

Annelies zei

Je quilttop wordt prachtig !!

Esther zei

hallo Willeke.
Je quilt is erg mooi geworden.
Groetjes Esther

Renate Bischoff zei

It looks very beautiful.
I am still working on this border.
Renate

Willy zei

Het ziet er zo al mooi uit alle delen van de quilt.
Mooi rood wit bord heb je gekregen.
Groetjes