dinsdag 17 november 2009

Wie een groter project wil...

Voor wie een groter project wil heb ik ook iets gevonden. Op 15 december start een Block of the Month bij Burning the Midnight Oil Quilts.


Je hebt tot de 14e van de maand daarop de tijd om het patroondeel van die maand te downloaden. Daarna wordt het patroondeel verwijderd en kan het alleen nog maar gekocht worden.

Op dit moment vind je hier de stofhoeveelheden aangegeven. Zelf ga ik hem niet maken, maar de patroontjes download ik wel. Je weet maar nooit...

10 opmerkingen:

Marielle zei

Hallo Willeke,

Dank je wel voor de live reactie op mijn blog. Het instaleren van een dagelijkse bijbeltekst is heel eenvoudig. Net onder de tekst staat de link van BibleGateway, klik daar eens op en dan kan je daar de code downloaden om het is je zijbald te zetten.
Wel byzonder dat het gisteren een vers uit Psalm 119 was, want die zijn we met onze kring van de kerk net aan het bestuderen.

Made in Persbo...Carina zei

Thanks for your sweet sweet words!
Bloging is such a fantastic way to share inspiration with others.

Warm hugs, Carina

Tineke zei

Willeke, je bent volgens mij een echte quiltster. Ik lees je bericht en moest er een beetje om glimlachen. Je schreef dat je hem wel gaat downloaden voor het geval dat..... wat ik al dacht... een echte quiltster. Geniet van wat de dag je vandaag zal brengen.

ingrid zei

We zullen er vast op div. logs en blogs zien verschijnen ! ( Begin jij er straks ook nog aan ;-)
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Mascha zei

Ik heb het ook gedownload. Je weet maar nooit. haha.
Groetjes Mascha

De Cabane van Rosa C. zei

Heb inmiddels een Nederlands blog. Adres: zie hieronder. Nogmaals dank voor je reactie op Frans blog, maar Nederlands is toch gemakkelijker. Liefs, Rosa

Annelies zei

Een erg leuke quilt, maar de tijd ontbreekt me.

Anoniem zei

Hallo,

Wat een prachtige site is dit.
Zal er zeker vaker op terugkomen.
Heeft iemand de patroontjes van de SAL Magie de Noël gedownload. Ik wil die zo graag gaan maken maar heb hem pas gevonden nu de rest al weer van de site verwijderd is.
Graag reacties op bernadettewijnhoven.punt.nl

Anoniem zei

Hallo Willeke, ik kom er net pas achter dat je een maand geleden op mijn oproep hebt gereageerd. Kan je nagaan hoe ik thuis ben op de pc.
Ik heb inmiddels een oproepje geplaatst op borduren startpagina en hoop dat iemand de deeltjes heeft gedownload. Sorry voor de late reactie.
Groetjes, Bernadette

Annelein zei

Bernadette, mocht het via het prikbord niet lukken dan probeer ik die van mij nog te vinden. Maar... ik heb het niet kompleet.

Leuk dat je weer langs bent geweest!

Marielle, jij ook erg bedankt voor de uitleg van de bijbeltekst.

Leuk om al jullie reacties te lezen!