vrijdag 12 september 2014

Prachtig handwerk...

Nog even en dan tuf ik in mijn autootje richting haar (klik) winkeltje.

Vandaag en morgen zijn er open dagen.
Mijn Markerlap is ingepakt.
Het is nog maar een heel bescheiden lapje.

 
En daarom ben ik zo blij dat ik een "lapje"
 van een vriendin mocht meenemen.
 
Een prachtig handwerk... op hééééél fijn linnen.
 
 
Op de foto's zien jullie mijn Marker Handwerk.
Helaas geen foto's, problemen met mijn laptop.

Kijk voor meer inspiratie
anders ook even hier (klik).

3 opmerkingen:

Truus zei

Hoera,na lange tijd weer een berichtje van jou.
Helaas werkt de link niet en zie ik nog geen Marker werkstuk.
Veel plezier morgen.
goetjes,Truus uit Drenthe

Hobbyrita zei

Veel plezier daar op de open dag! Geniet ervan, het zal vast de moeite zijn. Hopelijk kan je snel weer foto's plaatsen.
Fijn dat je weer eens wat schrijft!
Grtjes, rita.

Vlijtige Handjes zei

Annelein het is al tè lang geleden dat ik bij je ben geweest. Ik heb heerlijk plaatjes gekeken en genoten. Dank je wel.