Posts tonen met het label leuk project. Alle posts tonen
Posts tonen met het label leuk project. Alle posts tonen

maandag 12 september 2022

Feest...

 Van harte gefeliciteerd
met je verjaardag lieve Nora.

Zes jaar wordt je al weer.


Dit weekend hebben we het feest
samen gevierd.

En wat hebben wij allemaal
van jou genoten.

Zo helemaal echt jarig...
...zoals een kind van zes dat zo heerlijk kan.


Na de freebie (klik) van vorige week
ben ik meteen door gegaan 
met een ander klein borduurwerkje.

De tekst betekent zoiets als
"van harte gefeliciteerd"
dus moest een berichtje wachten
tot vandaag.


Zoals je ziet is het een lap 
waar meerdere borduurwerkjes op zitten.

Maar waarom deze er nu ondersteboven
op staat... geen idee...
... *Ü*...


Het is leuk om af en toe 
een klein borduurwerkje te maken.

En ik vind het fijn om wat van die werkjes
klaar te hebben.


De grotere werkjes blijven hierdoor
wel iets langer liggen...
... maar dat vind ik niet erg.


Vanmiddag ga ik nog heel even
bij de jarige "Jet" langs.

Want feest kun je niet vaak
genoeg samen vieren.

Hier is het een feestdag!

Jij ook een fijne dag gewenst
... XXX...

vrijdag 12 september 2014

Prachtig handwerk...

Nog even en dan tuf ik in mijn autootje richting haar (klik) winkeltje.

Vandaag en morgen zijn er open dagen.
Mijn Markerlap is ingepakt.
Het is nog maar een heel bescheiden lapje.

 
En daarom ben ik zo blij dat ik een "lapje"
 van een vriendin mocht meenemen.
 
Een prachtig handwerk... op hééééél fijn linnen.
 
 
Op de foto's zien jullie mijn Marker Handwerk.
Helaas geen foto's, problemen met mijn laptop.

Kijk voor meer inspiratie
anders ook even hier (klik).

vrijdag 13 juni 2014

Stitch-A-Long...

Vanmorgen zijn de laatste steekjes geborduurd
 van het zomerprojectje.
 
Het is gelukt!!!
Het voorbeeldje is klaar voor vanavond.
 
 
Dat liep allemaal iets anders dan gedacht.
We zijn er onverwachts heerlijk tussenuit geweest.
 
Ergens op een eiland ver weg
in de Atlantische Oceaan.

 
Het borduurwerkje ging natuurlijk mee.
En wat had ik een goede voornemens.
Helemaal af zou het meegaan terug naar huis.
 
Maar als je dan onverwachts op
 zo'n mooi plekje terecht komt.
 
Met uitzicht op zee en strand!!!
 
Dan komt er van al die goede
voornemens niet veel terecht.  
 
 
Alleen de laatste dag, 's morgens héééééél vroeg,
...toen werden er een paar steekjes te borduren.
 
Zo meteen de lap nog één keer netjes strijken.
En dan gaat ze mee in het koffertje...
 op naar Jookies (klik).
 
 
Bij haar kon je al lezen dat we het patroon
 van Blackbird Design (klik) gebruiken voor de Stitch-A-Long.
Speciaal voor deze SAL is daarvoor een
 prachtig pakketje (klik) samengesteld.
 
Vanaf morgen tot de eerste cursusdag voor een 
speciale aanbiedingsprijs te bestellen.
 
 
De eerste enthousiaste borduursters
 hebben zich al voor de cursus aangemeld.
 
En ik hoor dat de pakketjes ook worden besteld
 om gezellig thuis mee te borduren.
 
Daar wordt ik natuurlijk helemaal blij van...