donderdag 6 oktober 2016

Lief en zo klein...

Dat was een langere blogpauze
dan gepland... bloos...
 
Maar... ik ben er weer...
met een hele nieuwe, mooie eretitel...
 
G*R*O*O*T*M*O*E*D*E*R
 
Want dit woordje...
 geeft precies weer
hoe ik mij voel.
 
 
Nu bijna 3,5 week geleden
 is NORA LYNN geboren.
 
Een heel lief klein mooi meisje...
een zonnestraaltje in onze familie.
 
Het zal nog wel even duren
 voor dit lief klein mensenkind
 mij "oma" gaat noemen.
 
Maar oma voel ik mij...
rijk en gezegend...*Ü*.

18 opmerkingen:

Evelyne zei

Gefeliciteerd met je mooie, lieve kleindochter.
Een heel mooi meisje!
Geniet ervan!

Lieve groetjes,
Evelyne

Renée zei

Gefeliciteerd met je kliendochter, oma!

Petra zei

Gefeliciteerd! Wat een mooie titel heb je erbij gekregen, geniet ervan! (dat laatste hoef ik natuurlijk niet te schrijven, dat doe je zo ook wel :-))

Lieve groet, Petra

marga zei

Van Harte proficiat met zo'n mooi en lief meisje. geniet ervan want het gaat allemaal zo snel voor je het weet roept ze "Oma".
Groeten
Marga

Karen - Quilts...etc. zei

how sweet! congratulations - beautiful baby girl

foekie's fashion zei

Van harte gefeliciteerd. Oma zijn is een voorrecht. Geniet ervan! Ik ben het ook!

Hilly Nicolay zei

Gefeliciteerd, om trots te zijn!

Haak en Pen zei

Wat een schoonheid , zo'n mooi mensje, het is toch altijd weer bijzonder
Gefeliciteerd en geniet ervan
Met warme groet Manon

Ans zei

Gefeliciteerd met dit grote wonder, geniet ervan!

Truus zei

Wat een prachtige baby!
Oma van harte gefeliciteerd met dit kleine wonder. En natuurlijk ook opa en vooral de ouders.
Geniet van dit kindje.
groetjes, Truus uit Drenthe

conny's quilts en creaties zei

Geweldig,, wat lief, veel plezier gewenst in je nieuwe rol als oma!

Hennie zei

Van harte gefeliciteerd oma, wat een prachtig klein meisje !

Gr Hennie.

Quiltlia zei

GEFELICITEERD wat een prachtige kleindochter heb je gekregen.
Groetjes Lia

Ageeth Dorsman zei

Ik las dit mooie nieuws al op Facebook, maar wil.je ook op deze plaats nogmaals van harte feliciteren met je prachtige kleindochter.
Geniet van die zo speciale babyperiode.
Groetjes van Ageeth.

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd!

Will en Bob zei

Van harte gefeliciteerd! Met de geboorte van je kleindochter.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met dit mooie geschenk. Nu begint het grote genieten. Groetjes Wilma

Hobbyrita zei

Van harte gefeliciteerd, geniet ervan want ze zijn in no time groot en klaar om naar school te gaan!! Heel speciaal is het om oma te zijn, een echt voorrecht, zeker van zo'n lief klein snoezig meisje met zo'n mooie naam.
Grtjes, rita.