zaterdag 21 januari 2017

Ze komen er écht hoor...

Vanmorgen staat er
een tripje naar Zuthpen
op het programma.
 
Daar zijn wij al veel
te lang niet meer geweest.
 
En dan meteen ook
even bij de winkel van
 Petra Prins langs.
 
 
Want voor mijn AWS heb ik
nieuwe achtergrondstofjes nodig.

Hoe lijkt dit bij elkaar???
  
 
Ik ben goed geslaagd...
 
Dank je wel Gerda voor
het meedenken en je advies...
 
 
Omdat ik al wat verschillende
achtergrondjes heb besluit ik
de rest ook wat te mixen.
 
De stof voor de Broderie Perse
en mijn nieuwe achtergrondjes
doen het goed samen.
 
 
De bloemetjesstof en het streepje
 heb ik bij Jookies (klik) gescoord.
 
Al weer bijna een jaar geleden.
 
Het streepje was het aller,
allerlaatste wat er nog was.

Alleen nog in voorgesneden lapjes...
 
Met een beetje goede wil krijg
ik daar net de nodige driehoekjes uit
voor de buiten kant.
 
 
Misschien moet ik hier en daar
wat sjoemelen en lapjes "onzichtbaar"
aan elkaar naaien.
 
En in het allerergste geval
nog een ander stofje toevoegen.
 
Maar dit stofje moest het al vanaf
het begin zijn...
 
Toch vraag ik ook Gerda
nog even om haar advies.
 
Goedgekeurd!!!
 
 
Dit weekend maar weer eens
wat blokjes voorbereiden
en knippen.
 
Want ik loop een beetje achter
bij de meisjes van de bee.
 
Als ik heel even in mijn
luie stoel zit hoor ik
een zware plof in de hal.
 
 
Wat leuk!!!
Mijn verjaardagskadootje...
....om heerlijk in weg te duiken...
 
...met een mok warme chocolademelk...
terwijl er buiten een heerlijk zonnetje schijnt.
 
Ik vermaak mij zo prima...*Ü*...
 
En die blokjes voor de AWS
die komen er écht hoor...
 
xxx

7 opmerkingen:

Marguerite zei

Helemaal geen straf om daar te shoppen...

Annelies zei

Prachtige stofjes !

Ineke zei

Oh zo heerlijk om even naar de winkel van Petra Prins te gaan. Prachtige achtergrond stofjes!
Fijne zondag

Guusje, zei

Wat een mooie stofjes heb ke gekocht,

KijkDaarIs zei

Super mooie stofjes had je bij je!!
Dat gaat prachtig worden...en de blokken die je al had ...erg mooi!
Fijn je weer gezien te hebben !
XXX

Ageeth Dorsman zei

Prachtig, je stofjeskeuze voor de AWS! Supermooi, en helemaal "jij". Ik kan niet wachten op je volgende blokje...
Groetjes van Ageeth.

Hobbyrita zei

Hele mooie stofjes heb je gecombineerd, echt perfect! Dit wordt weer een prachtig geheel! Maar eerst je tijdschrift, die lapjes kunnen later ook nog.
Grtjes, rita.