dinsdag 28 maart 2017

Werkje van niets...

Zo... de klus is geklaard!!!
 
Weten jullie nog???
Van Nora's quiltje (klik)???
 
  
 Tja... uithalen...
dat is zo'n klusje
wat hier dan de neiging heeft
om maar te blijven liggen... (bloos).
 
Maar vanmorgen was er een bee.
 
En omdat ik geen blokje
voor de AWS heb kunnen voorbereiden
moest er een ander werkje mee.
 
Wat kon dat anders zijn dan
het kleine lieve quiltje voor Nora.
 
 
Eerst moesten de twee blokjes
worden losgeknipt.
 
Daarna kon ik het eerste blokje 
vanmorgen op de bee al vastzetten.
 
Het tweede blokje ging vanmiddag
lekker mee  de tuin in.
 
Zo in het zonnetje was het
aangenaam prikken.
 
  
Het is eigenlijk een werkje van niets.
 
Maar ja, dat denk ik wel vaker bij
dit soort klusjes.
 
 
Zo blij dat het af is.
 
Nu nog een randstofje...
en dan dubbelen.
 
Hopelijk gaat dat allemaal
wat vlotter.
 
Heb eigenlijk wel zin om
weer een quiltje door te pitten.
 
Wie weet... helpt dat....*Ü*...
 
xxx

4 opmerkingen:

Het lieve leven... zei

Ik heb het even terug gelezen...en bekeken...wat een lief quiltje!! Ik weet niet of ik het uit zou halen hoor...dat 'foutje' maar goed...ik ben dan ook geen quiltster ;) Wat je zegt...je ziet er meer tegenop dan dat het tijd kost. En zo op de bee en lekker in het zonnetje is het toch niet echt verkeerd om wat steekjes te zetten. Groetjes Petra

Marja Rijnsburger zei

Heel herkenbaar dat zulke klussen blijven liggen, en zeer zeker ook dat wanneer je er uiteindelijk toch aan begint het eigenlijk allemaal wel meevalt. Het bovendien wel een heel goed gevoel geeft wanneer de klus geklaard is.......en waarom wachten we er dan zo lang mee ? Wist ik het maar, er zijn gewoon teveel leuke dingen om te maken.
Het is een schattig quiltje geworden, net als het gehaakte dekentje uit je vorige post en de mooie rand om je vakjes.
Groetjes Marja
☉☉☉

Marijke van Ooijen zei

Hay Annelein,

Alles wat je maakt is werkelijk BEELDSCHOON!

Liefs Marijke

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Wat een ontzettend lief quiltje xx
En wat ben je toch een heerlijke perfectioniste..:-)
Veel plezier met het vervolge, zodra er quiltsteekjes gaan komen wordt het ècht een knuffeldekentje.