vrijdag 20 oktober 2017

Gelukt!!!

Jippie...
het is gelukt!!!
 
De twee rijen met rondjes zijn,
voor zover als het kon,
helemaal afgewerkt.
 
Je denkt misschien...
... is dat zo bijzonder???
 
Nou.... voor mij is dat écht
hééééél bijzonder.
 
 
En dus mag ik weer beginnen
met een nieuwe serie van 24 rondjes.
 
Dat haken...
 dat gaat in een vliegende vaart...*Ü*...
 
Eerst zes rondjes haken van elke kleur.
 
 
Daar komt een tweede toer omheen.
 
Dat doe ik ook weer per zes.
 
De rondjes die je hier linksonder ziet liggen
krijgen nog een groene rand.
 
Ik krijg er al handigheid in.

 
Als de tweede ronde ook klaar is
kan er gestart worden met de laatste ronde.
 
Dat gaat ook weer per zes.

 
Het is fijn om de rondjes
bij elkaar te zoeken die dezelfde
kleur in de laatste ronde krijgen.
 
Het gaat zo als een trein...
... misschien ook omdat het
 zo'n prachtige zonnige dag is? 
 
De rondjes zijn ondertussen allemaal gehaakt
en de helft is ook al weer afgewerkt. 

 
De gehaakte vlaggetjesslinger
mag dit keer ook mee op de foto.
 
Ze is even uit logeren geweest
bij jongste dochter.
 
Maar nu is ze weer terug.
 
Ik wordt helemaal blij
van al die vrolijke kleuren...
 
En dat is maar goed ook...
want voor de komende dagen
is er heel wat minder weer voorspeld.
 
Fijn weekend!!!
 
xxx

5 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

O ... wat een vrolijke mooi kleurtjes en haakwerkjes :o))

Annie Kingma zei

Zo leuk al de gehaakte rondjes.
Is ook echt leuk werkje.
Moojn weekeinde.
Groetnis Annie

Ineke zei

Dit wordt toch een mooie vrolijke deken!

Het lieve leven... zei

oh heerlijk zo'n haakwerkje met al die kleurtjes. Lekker overzichtelijk...ook helemaal iets voor mij. Ik snap jouw plezier! Lieve groet Petra

Marlien zei

Gefeliciteerd!