dinsdag 24 oktober 2017

Hexagonnetjes...

De eerste rondjes zijn in het weekend
aan elkaar gezet.
 
En telkens komt er een rij bij.
 
 
Het heeft wel wat quilterigs
met die leuke hexagonvorm.
 
De lapjes worden met het haken
van de buitenste rand meteen
aan elkaar vast gezet.

 
En er worden ook telkens braaf
draadjes weggewerkt.
 
Die probeer ik zoveel mogelijk
in de deken te stoppen...
... lekker warm...

 
Voordat de rondjes
gezellig aan elkaar worden gezet
heb ik eerst alles eens uitgelegd.
 
Gewoon... om te kijken
 wat het mooist wordt.

 
De rondjes heb ik daarna
in volgorde gestapeld en
aan elkaar gehaakt.
 
Straks gaat het dekentje
mee op reis.
 
Eigenlijk is het een quiltbee...
maar soms wordt er ook
wel eens aan wat anders gewerkt...
 
...*Ü*... 

7 opmerkingen:

Aaltje zei

WAT EEN BEELDIGE DEKEN, MOOIE KLEURENCOMBINATIES, MIJN COMPLIMENTEN.

Elizabeth zei

'k Vind het ook prachtig! Ik zou het nauwelijks kunnen laten liggen... snel m'n werk doen en dan weer aan de haak gaan...

Groetjes, Elizabeth

Annelies zei

Ik vind hem zo leuk worden !

marga zei

Wat lief al die tere kleurtjes.
Groeten
Marga

Ineke zei

Het wordt heel erg mooi!

Anny zei

Wat lief!

Het lieve leven... zei

Echt superleuk wordt het...ik krijg er helemaal ook zin in...en nu heb ik ook nog eens een kleindochter...;););)