zaterdag 14 oktober 2017

Zonnestralen...

En dan zijn we zo een maand verder.
 
De vlaggetjesslinger is al lang af
en heeft vrolijk gewapperd
voor de kleine meid.
 
Het liefst zat ze op de arm
om met haar handje telkens
tegen een vlaggetje te duwen.
 
 
Maar omdat mijn SD-kaart
problemen geeft met de laptop
geen foto's op dit moment.
 
En dat is ook de reden
dat het hier zo stil is.
 
Vanmorgen heb ik heerlijk
in het zonnetje zitten haken
met de restjes van de vlaggetjes.
 
Daar worden eerst hele
kleine rondjes van gehaakt.

 
Mijn katoenvoorraad
 is weer aangevuld.
 
Zodat die kleine rondjes
 kunnen uitgroeien
tot vrolijke bloemetjes
...*Ü*...
 
Mijn nieuw NORA-projektje.
 
Ik ga nog weer even genieten
van de heerlijke zonnestralen...
 
Fijn weekend allemaal!!!
 
XXX


5 opmerkingen:

Truus zei

Leuk dat je vlaggetjes een succes zijn.
En nu weer bloemen haken --geen borduurwerk onderhanden op het moment?
Geniet van je zon die hier nu pas probeert door te komen.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

KijkDaarIs zei

Wat een heerlijke kleurtjes..lekker in het zonnetje genieten..en mooie bloemetjes maken
Heel fijn weekend
XXX Gerda

Het lieve leven... zei

Gezellig bezig zo!

wilma oud zei

Leuk wat je aan het maken bent. Een heel fijn zonnig weekend nog. Groetjes Wilma

Ineke zei

Wat heerlijk, dit weer! Geniet er lekker van!